lørdag, desember 05, 2009

Kino: 2012!

Av en eller annen grunn er jeg fascinert av naturkatastrofe-filmer..Twister, The day after tomorrow, Poseidon, I am legend..jada...jeg er fan! Dessuten går det jo alltid greit til slutt, noe som jeg liker!

Tror det er lurt å komme seg ut litt og finne på noe annet når man plutselig holder på å gro fast i sofaen etter en ukes hjemmeeksamen. For ikke å nevne all tiden jeg har brukt generelt på skole dette semestert. Tror jeg må være omtrent verdens kjipeste kjæreste..alltid opptatt med skoleting, uff. Tror jeg nettopp fikk en ide til et nyttårsforsett..

Så fordi vi har to kinobilletter liggende (som vi fikk sist jul og som har tilbringt tiden på korketavlen fordi vi aldri husker å ta dem med når vi skal på kino), så blir det kino neste uke! Har lenge planlagt å se 2012, og nå endelig..Kan ikke beskrive hvor mye jeg setter pris på sånn avkobling en gang iblant!

Noen som har sett den og vil anbefale den..? Ut fra bilder jeg fant på filmweb.no, så ser den ut som noe jeg kunne tenke meg å se. Ikke at jeg ønsker verden flere naturkatastrofer, men det er bedre enn alle filmene som bare handler om drap og gørr, sånt ser man nok av på nyhetene synes jeg! Og tror det kan være viktig med slike filmer for å få en til å tenke litt på alt det man har kjært..



Bilde: filmweb.no

Er forresten kjempeherlig å ha tid til blogging igjen! Det har vært labert i det siste, og merker at det kan være viktig å sette av noe tid til det man liker å gjøre også *smiiil*

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke sett den, så det hadde vært moro om du ville skrive hva du syns om den når du har sett den:) En aldri så liten filmanmeldelse!

    SvarSlett
  2. Jeg digger også denne typen filmer, men vi går aldri på kino. Burde bli flinkere til det igrunn..

    Mennnehh.... The Day after Tomorrow var ganske full av VELDIG åpenbare faktafeil og logiske brister såvidt jeg husker, hehe. Den så jeg faktisk på kino tror jeg.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)