lørdag, november 14, 2009

Unnskyldning for Jimmy Choo-shopping: Jeg har vunnet i lotto!


Jeg har syndet, tilgi meg!
Den gode nyheten er at jeg vant hele 40 kr i Viking lotto på onsdag, og dermed hadde råd til disse fiiine tingene.. Ånei. Det stemmer jo egentlig ikke. Eller jo; det med lotto-gevinsten stemmer! :-P

Hvis en veske kan være sexy, så synes jeg sebravesken er det! Har siklet lenge, og tenkt at jeg kan ha den til julebordsantrekket. Unnskyldningen for sandalene er at jeg innså da vi var på Lanzarote for noen uker siden, at det er greit å ha litt mer luftige sko når det er varmt. *Kremt*, selv om det er en liten stund til det blir varmt igjen. Øredobbene er nok også tenkt til julebord, og det blå skjerfet er 100% ullllll, som jo er mitt absolutte favorittmateriale for tiden! Var ganske overrasket da jeg faktisk kom inn på nettsidene til H&M..kanskje kolleksjonen ikke var så populær..? Velvel, for å oppsummere, så synes jeg dette er fornuftige kjøp, til en billig penge i forhold til hva Jimmy Choo koster til vanlig..






Har DU kjøpt noe fra kolleksjonen, enten fra nettsidene eller H&M-butikkene..?

Som Mariann; en hyggelig bloggelega (kortversjon for "blogger-kollega"...fant nettopp på ordet, og ble litt fornøyd med meg selv!) skrev som kommentar til innlegget nedenfor: Det er vitenskapelig bevist at kvinner får tilfredsstillelse av å handle noe vi ser på som pent eller nyttig! Jeg er herved tilfredsstilt *smiiiil!*.

1 kommentar:

  1. Den vesken er definitivt sexy! :) Hvis jeg vinner i lotto i kveld, skal søren i meg jeg koste på meg noe nytt også!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)