lørdag, november 07, 2009

Hjernetrening og rompe-trim..


Kanskje dette er noe for studenter før eksamenstiden
nærmer seg igjen..? Hihi, det var nemlig en sak jeg kom over på nettavisen.no som handler om hvordan man kan trene hjernen til å fokusere bedre og huske mer. Mirakelkur..? Testet det delvis ut, til jeg ikke gadd mer. Det er da grenser for hvor nerdete man skal være på en lørdagskveld! Test-demoen finnes på hjerneklubben.no.



Spreke Siv (haha!) har forresten gått lang tur idag. Herregud, jeg ble så sliten! Matinntaket er jo litt mindre for tiden, så skylder litt på det, IKKE det at formen min er elendig-neida! Rompa mi gjør vondt..den fikk god trening i oppoverbakken til "Dronningen" (et fjell på Askøy). Krøp sammen på sofaen etterpå, og her har jeg planer om å forbli resten av helgen..

2 kommentarer:

  1. Spreking! Også på en lørdag! Wow, sier jeg bare..

    Har lurt på å teste ut Hjerneklubben-greia, men jeg har egentlig ikke skjønt hva det er for noe? Har kanskje ikke prøvd så hardt å finne det ut heller, riktignok..

    Ha en fin kveld i sofaen:-)

    SvarSlett
  2. Sv: Jaja, sprek er du uansett!

    Jeg har tatt en test på Mensas nettsider, og blitt oppfordret til å møte opp til opptaksprøve. Men føler liksom det blir litt FOR nerdete;-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)