tirsdag, november 03, 2009

Hurra, tannreggisen skal snart av!


Jaja, det å være 27 år gammel og ha tannregulering
er både komisk og deprimerende til tider..Husker noen Miranda i Sex and the city da hun hadde reggis og gikk på date og fikk spinat-smil..? Sånn har hvert måltid jeg har hatt siden oktober 2008 egentlig vært..

Idag var jeg hos kjeveortopeden min. Kjempegrei dame, selv om jeg har vondt hver gang jeg går derfra. Kledde meg i helsvart..haha, joggebukse, lang cardigan, cameo og perlesmykke..må nok ha sett litt spesielt ut! Den ultragode nyheten er at reguleringen kanskje taes av ved neste visitt hos henne, yeah! Har jo mast litt om at jeg helst vil nyte denne julens saffftige ribbe (mmm!) uten stål på tenna..Kanskje tannfeen har visket i øret hennes..? :-D
15.desember er neste time, og jeg krysser fingre og tær og alt jeg har som kan krysses for at den vonnnde tiden er over..*klage, syte*




Ikke for å skremme noen, men her altså "gliset" mitt når jeg har på strikkene jeg må bruke nå. Kan nesten ikke snakke med dem, så de egner seg best for hjemmebruk, hehe..

1 kommentar:

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)