fredag, november 06, 2009

Dagen idag: Forsoving, slanking og sunn mat...


Idag har jeg gjort ganske lite..
Er sliten for tiden og klarte forsove meg helt til halv ti, uæh! Prøver å stå opp tidlig sånn at jeg kan få gjort masse skoleting, men idag ble det bare ikke sånn. Har gjort litt da, men ikke på nær det jeg planla. Det er jo ofte sånn det blir..

Eneste fornuftige er at jeg har trent bittelitt aerobic på stuegulvet! Gikk opp et par kilo på Lanzarote-turen, så nå er det fornuftig mat og bevegelse som står på programmet. Også vi som har mye godteri i huset fra tax-freen! Helt ufattelig at vi klarer la det være. Har jo selvsagt gjemt det, så det ikke står rett foran nesene våre, men likevel..Min nese er designet for å lukte seg fram til sjokolade! *Trene nå! Være sprek nå!* Imorgen tidlig er det på ny den obligatoriske lørdags-skogs-turen med et vennepar. Jeg gru-gleder meg! Håper det hvertfall blir fint vær, så kan jeg kanskje få tatt noen fine høst-bilder..

Spise sunt nå ja..Er jo litt opptatt av vegetarianere for tiden, pga oppgaven jeg skriver. Derfor blir det litt søking her og der på nett, og dermed fant jeg en oppskrift som så såå god ut at den MÅ jeg lage snart! "Nøttestek a la vegeta" heter den, og kan finnes på budstikka.no. Sjekk også ut "verdens sunneste måltid" på marieclaire.co.uk, hvor bildet under er hentet-til inspirasjon for grønnsaksspising, hehe! Apropos hadde jeg kokte maiskolber med salt og smør på idag, nammm! Måtte jo nesten det, etter en liten utskeing på Fridays sammen med Karin og Ellen igår..Kjempekos å treffe dere igjen!

1 kommentar:

  1. Huff, så flink du er da. Føler meg jo feit bare av å lese:p

    Sv: Ja, jeg skal skjæres i, men det blir nok ikke så veldig dramatisk;-) Tipper det er ganske fort unnagjort. Men hvis du har problemer med blod og sånt har du kanskje ikke gjort et helt optimalt yrkesvalg, nei;-)

    Gooood helg til deg!!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)