lørdag, november 21, 2009

Tannfeens smykker..The R E A L deal!

Ville du brukt et smykke eller en ring med ekte mennesketenner i..?? Tydeligvis vil sølvsmeden Polly van der Glas at vi skal det..Jeg er litt skeptisk.

Hvis det hadde vært min egen tann kanskje..eller hmm..Hadde vært redd mange ville syntes det var ekkelt hadde jeg kommet på jobb med et smykke med en ordentlig tann i. De er nok vasket og spritet og det som renere er, men kanskje man bare bør la Tannfeen få ha tennene i sitt lille smykkeskrin? Har veldig lyst på et "tannsmykke", men da må det være i metall!




Kilde til kilden (jada, her er vi nøye med kilder..): Så bildene først på Foki sin blogg..

3 kommentarer:

  1. Huff nei, det klarer jeg meg fint uten;-)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Uææ, de var ikke spes pene heller! På den store markedsplassen i Marrakesh, så jeg en tannlege som solgte sin ekspertise fra en bod der. (dette markedet er et autentisk marked med lange tradisjoner i Marokko, og lokalbefolkningen handler der "på ordentlig" Det er ikke som f.eks i Kairo, der det utelukkende baserer seg på turisme) Uansett, denne "tannlegen" hadde et par digre glasskrukker full av tenner og jeksler som han hadde trukket med ganske primitivt redskap.Folk går der enda, og får jekslene sine rykket ut av kjeften med en rusten knipetang :)

    SvarSlett
  3. Kjære deg! Dette er vel LITT på kanten. Tror kanskje denne mannen trenger penger og leter etter nye måter å skaffe de på...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)