tirsdag, november 17, 2009

Mitt budskap til verden!


Hva er ditt budskap til verden..?
Tones blogg fant jeg ut at det er en kar som heter Thomas som har startet et prosjekt som går ut på å skrive et budskap til verden i hånden, ta bilde og legge det ut på bloggen..Så, hva vil DU si til verden hvis du kunne si det med en setning?

Jeg har valgt "Motstand er til for at vi skal vokse av å overkomme den"..Det jeg legger i setningen er at du aldri skal gi opp det du ønsker eller drømmer om å utføre! Selv om veien til målet er j..., så kommer du til å vokse som person når du ser at du klarer deg gjennom brasene, og føle deg sterkere når det er overstått...



Jeg biter motstanden i tommelen..eh..?

5 kommentarer:

  1. Hjelp, så mye du fikk plass til i hånda da! Hehe.. Kjempefint budskap!

    Sv: Ja, syns det ble kjempefint jeg:-)

    Ha en god dag du også!

    SvarSlett
  2. Et bra budskap! :)

    SvarSlett
  3. Sv: Hihi, jeg satser på at min kjære ikke leser det innlegget;-)

    SvarSlett
  4. Bål -pannekaker smaker som vanlige pannekaker, med litt ekstra røyksmak, hehe!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for bidraget! Da har jeg lagt ut mitt budskap videoen, sjekk om ditt bildet ble med! http://bit.ly/mittbudskap09 » legg gjerne ut videoen på din blogg også :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)