mandag, november 09, 2009

Nemi; Min yndlingstegneserie!


Tror faktisk jeg har absolutt ALLE Nemi-bladene
som er gitt ut i Norge, helt siden første nummeret kom ut! Her er hvertfall det første bladet jeg har, og er gitt ut i 2001. Det har overlevd mangt; en kjelleroversvømmelse, X antall gjennomlesinger og mye knising..Nemi er bare søt og gøy! Har noen av bøkene også, men de er ikke like høyt prioritert..Har før skrevet om Don Rosa som en av serietegnerne jeg liker best, men Lise Myhre og hennes Nemi er nok den aller største favoritten..

Mitt første Nemi-blad..litt slitt!


Mitt siste kjøpte Nemi-blad. Her gikk Marvepus i kose-modus og skumpet borti kameraet, menmen..


Neste Nemi er i salg 13.november hvis jeg ikke tar heelt feil...Hvilke serier liker dere..?

1 kommentar:

  1. Nemi er herlig!! Jeg liker Nemi, Zofies verden, og Pondus! Frode Øverli er en genial mann:-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)