mandag, november 02, 2009

Jeg vil ha sommer og sandaler..


Jeg klarer ikke helt gi slipp på sommeren
, etter å ha fått mer sol på Lanzarote-ferien nå nettopp, enn sammenlagt for hele sommeren som var..En ting jeg savnet veldig på turen var sandaler. Dårlig forberedt, kom jeg i joggesko-dog de tynneste jeg eier, men det var varmt likevel. Derfor har jeg funnet ut at sandaler er det første jeg skal kjøpe når våren begynner å krype fram. I tillegg fikk jeg vår-katalogen fra H&M nettopp, og det hjelper jo enda mindre på sommer-urgen min. Så her er noen sandaler jeg sårt kunne hatt bruk for, hvis det var sommer igjen plutselig..Nedover: Brandos, Ellos, Jimmy Choo for H&M (SIKLE!) og sist men ikke minst Lille Vinkel Sko...Akk..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)