torsdag, november 05, 2009

Tim Burton's "Alice in Wonderland"!!


Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest "Alice in Wonderland" da jeg var liten
..Så da jeg fikk vite at den skulle spilles inn med Tim Burton som regissør, ble jeg kjempeglad! Det har jo vært kjent en stund, så det er kanskje ingen nyhet, men det er først nå at jeg har lurt på når den faktisk kommer på kino..

Johnny Depp skal selvsagt være med i den; ingen Burton-film uten han..Han spiller Mad hatter; Den gale Hattemaker. Helena Bonham Carter (selvfølgelig) spiller Red Queen, og Anne Hathaway (!) spiller White Queen, hihi! Australske og ukjente Mia Wasikowska spiller Alice.

Tim Burton sier selv at "Historien er som dop for barn. Så jeg synes det er en interessant utfordring". Og med barn mener han helt sikkert også 27 år gamle (uæh, føler meg like gammel hver gang jeg sier det..) jenter/kvinner! Etter traileren står det at filmen kommer 5.mars 2010, så får vi se når den kommer til Bergen kino. Glede seg!!!






Kilde og trailer her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)