søndag, november 08, 2009

Fargerike eller mønstrede skjerf + mer Jimmy Choo-mas..


Når kulden atter begynner å krype fram
pakker jeg fram skjerfene mine igjen..og de er det ikke få av! De er jo både funksjonelle og estetiske, så ser ikke noe galt ved å ha en del *smiiil!*. Her er noen jeg fant på nettavisen.no som jeg likte, se bilder nedenfor. Fargerike Courtney Cox og Kirsten Bell og mønstrede Trinny Woodall & Hillary Duff... Lurer på å prøve å få tak i ett av skjerfene fra Jimmy Choo-kolleksjonen..Enten det blå som er avbildet nedenfor eller det leopardmønstrede jeg ikke finner bilde av noen steder..Skjerfene koster jo "bare" 399kr per skjerf, og er kasjmir og silke, I wants! Jeg ser både skoene og veskene flagre avgårde og ut av syne på grunn av økonomien som jo ikke blir bedre, sukk.





Blått skjerf: Jimmy Choo for H&M, 399kr. Bilde hentet fra fabsugar.com

1 kommentar:

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)