torsdag, november 19, 2009

Hos tannlegen....

Jeg har vært hos tannlegen idag, yeah! DET er det nok ikke så mange som kan si med glede i blikket, hehe..Ble oppringt klokken 0800 imorges og spurt om jeg kunne jobbe, og i et svakt øyeblikk svarte jeg ja..Hadde voldsomme planer om å komme kjempelangt på skoleoppgaven, trene, lage såper i julegave, drikke masse kaffe og kose med kattepusen vår. Men..det å tjene en god pengeslant istedet har jeg jo absolutt ikke noe imot! Har vært sekretær i hele dag, og sniffet IRM (sånn midlertidig fyllingsmateriale som lukter JUL!)..mmmm! *Smiiiil*

Kjørte min nye (gamle..) bil heeelt til jobb! Er litt småengstelig for å kjøre, siden jeg aldri har hatt bil eller kjørt mer enn om sommeren da jeg var hjemme hos mine foreldre og lånte bil for å komme på jobb. Det ble en lang setning det. Også er jeg jo ikke vant til bykjøring da, men det gikk så greit atte! Var superpositiv og grabbet med meg solbriller og greier idag morges før jeg gikk..HAHA! Som om solen skulle tittet fram idag du..*slå seg i pannen med handa*

Siden så mange bruker bilder fra weheartit.com på bloggene sine for tiden, ble jeg inspirert til å søke på "teeth" der..og fant dette nusselige bildet. Budskapet er (ifølge meg selv) å kun spise sjokolade og snop på lørdager! Eller så rundjuler sjokoladen tennene dine, en etter en, wuhaha!!


3 kommentarer:

  1. Klart tannfeen må være på godfot med tannlegen! :)

    SvarSlett
  2. Åhr... bare på lørdager..? Da har jeg et stort problem, hihi :)

    SvarSlett
  3. Ops, da sliter jeg;-)

    Sv: Joda, det er ikke vanskelig å få tak i melet, det er bare vanskelig å bake med det..:-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)