onsdag, november 11, 2009

"Skousers"- hit fra 90-tallet..


Husker du når man kunne kjøpe bukser som hadde skjørt festet over..?
Det gjør jeg! Disse buksene her er ikke så veldig ulike noen bukser jeg hadde rundt..1994..? Jeg forgudet de...det var så godt og varmt med noe som dekket rompa i vinterkulden, hehe! Og følte man seg tjukk en dag, så var det greit å kunne skjule stumpen *smiiil*. Men om jeg kommer til å kjøpe slike hvis de kommer i salg, det tror jeg ikke!


Skjørtebukse..såkalte "skousers" (trousers+skirt)

Kilde her

2 kommentarer:

  1. haha jeg husker det så SYKT GODT!!! maste vilt om å få bukser m skjørt. guri så trendy!! not

    SvarSlett
  2. HAha, ja gjett om jeg husker dem! Jeg hadde et par sånne, og brukte dem sammen med Buffalo-skoene mine! :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)