tirsdag, desember 22, 2009

What the...?!?

Uff av meg..Det ER jo ikke hyggelig å le av andre! En internettettett-side; People of Walmart, inneholder derimot så mange morsomme bilder av merkelige og totalt mystiske folk, at jeg kan ikke annet enn å peke fingeren mot skjermen og skratte litt av dem. Men bare litt altså; jeg er jo ikke slem..

Nisser og reinsdyr i kamuflasje shopper på Walmart..


I'm out of words..Denne karen gir feer et dårlig rykte! :-S


Middelaldrende dame som shopper i pysj med "Tweety" på..


Litt latter i julen hjelper for å holde juleflesket borte. Eller noe sånt. Er forresten kommet hjem til det blide sørland nå! Kjørte i 7-8 timer, snø all the way fra Bergen til Lyngdal..Og det ser ut til å bli en hvit jul over store deler av landet ifølge værmeldingen *smiiil!*

Nå kan julen bare komme!

3 kommentarer:

  1. Jeg skal prøve å finne meg en geek! Takk for at du spurte din i alle fall! Veldig snilt! Jeg skal prøve å google meg litt rundt og finne ut av det! :)

    SvarSlett
  2. Hahahahahahahahahahahahaha!!! Herlig!

    Håper du får en helt fantastisk jul, Siv<3

    SvarSlett
  3. Jeg ELSKER people of wall mart.. har vist den til alle jeg møter på!:D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)