onsdag, desember 09, 2009

Julestemning i huset!

Her er noe av resultatet fra Ikea-turen og shoppingen på mandag! Vi satte sammen spisestuebordet igår kveld, og ble kjempefornøyde! Bordet kan dras ut sånn at man har plass til 8 personer..og får vi flere gjester så bøtter vi på med "barnebordet", hehe. Har fått frem noen nisser, som jeg faktisk laget da jeg var liten! Er ultrastolt! Kunne ikke klart å strikket noe nå, siden jeg omtrent ikke husker hvordan man følger en oppskrift..

Fine fine bordet og gode stolene! Nissen heter forresten Petter..


De 3 små grisene som jeg laget en slags uro av! Enkelt og greit!


Dette har ikke særlig med jul å gjøre..men synes det ble så fint med litt levende lys på badet at jeg må brife. Kjøpte lys og lysholdere på Ikea og Åhlens :-D


Heimestrikka julemus...


Nisser, nisser..de i sofaen er laget av min kjære bestemor, og de i vinduet er min kjæres gyngestolnisser..


..og i sofaen ved siden av ligger Marve og ser på Animal Planet..


Har vært på matbutikk idag og handlet haugevis av ingredienser som trengs for å lage kakemenn, brente mandler, gløgg og risboller...namm..så da blir det baking enten denne uken eller neste. Får se om tiden strekker til..oppgavene jeg skriver skal være heeelt ferdig på mandag klokka 12.00, iiiiiikkk! *Kaste seg over bøkene for å finne noe fornuftig å skrive*

4 kommentarer:

  1. Åå, så fint du har det!!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Har lyst til på en Ikeatur før jul selv, men spørs om jeg får tid...
    Marve er lite herlig da, haha! :D

    SvarSlett
  3. Det så kjempefint ut! :) Telys er bare helt utrolig koselig! Jeg døøør av å vente på å begynne å pusse opp her hjemme... selv om jeg vet at det blir et helsikes pes... jeg gleder meg til vi er FERDIG, tenker jeg vi sier, hehe.

    SvarSlett
  4. Lykke til med innlevering :) Veldig enig i at det var koselig med levende lys på badet.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)