tirsdag, desember 15, 2009

Blogg utfordring!

Heppsann! Har fått en utfordring fra Mariann, som går ut på å svare på følgende:


3 ting jeg misliker:
  • Rydding og vasking..bhlerk..
  • At ikke alle bare kan være venner *blond og naiv*
  • At det er så altfor mye kalorier i sjokolade! Hehe..


3 ting jeg liker veldig godt:
  • Samboeren min..fineste mannen <3
  • Venner og familie, som jeg ser altfor sjeldent!
  • Å slappe av og nyte livet


3 blogger jeg besøker daglig:


Det er jo som oftest mange, så jeg plukker egentlig bare:

3 sanger jeg hører på for tiden:

Hører på
  • albumet til Lady Gaga for tiden..
  • Bad romance som favoritt og
  • den andre..hmm, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå!

3 Tv- programmer jeg følger med på:
  • Dance your ass off!
  • Top Model USA
  • The vampire diaries; men nedlastet..


3 bloggere jeg vil gi denne videre til:

6 kommentarer:

  1. Jeg tar den:) Kommer i morgen!

    SvarSlett
  2. Takk takk! :) Jeg er egentlig helt enig i den sjokoladekommentaren, rart jeg ikke tenkte på det selv! ;)

    SvarSlett
  3. Haha, der ble den lagret i et hektisk øyeblunk her. MAr er meg :D

    SvarSlett
  4. Å så koselig at du plukket ut min blogg blant de du leser :) Nå ble jeg kjempegla :)

    SvarSlett
  5. Shit, nå hadde jeg glemt hele utfordringen! Herlighet, jeg er senil om dagen.. Skal ta den i kveld eller i morgen, kors på halsen!

    Sv: Det er løse mineralskygger ja, helt geinale!:) De koster 59 SEK pr stykk, også får du prøver for 10 SEK. Hvis du bestiller for under 200,-, så er det bare frakt på 39 SEK som kommer i tillegg. Uansett blir det billigere enn i butikken:)

    SvarSlett
  6. Hei, det er jo meg! :)
    Jeg blir heller aldri lei Lady Gaga. Av en eller annen grunn synes jeg Let's dance og Paparazzi fortsatt er like stas, hver gang de kommer på radio!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)