mandag, desember 14, 2009

Tannfeen tar juleferie!

Selv om tiden jeg har hatt på oppgavene som skulle skrives dette semesteret, har vært litt forkortet av forskjellige grunner, er jeg omtrent fornøyd med dem alle! Fikk faktisk adrenalinkick da jeg trykte på "last opp"-knappen på KARK, en side som brukes til å laste opp eksamensoppgaver på UiB. Nerd?

Fikk skikkelig gledesrush da oppgaven var sendt og lekte meg litt i paint. *Kremt*, barnslig..neeh..Trykk på bildet for å forstørre det, hvis du ikke klarer lese den søte hilsenen fra "UiB".. *gliise*. Da gjenstår det bare å få karakteren, brr! Før den tid står det bare kosing på programmet og nyting av juleferien som STARTER NÅ!



Hjernen min gjør vondt etter de siste dagene med intensiv finpussing på oppgavene..Lenore t-shirten min illustrerer problemet:



Har surfet litt kreative blogger i det siste, og har masse ideer til ting jeg vil lage for å pynte til jul! Det første som skal gjøres er nok å ta en liten julevask av vinduskarmene som har sett stygt på meg hver gang jeg har gått forbi, brr. Men etter det, skal jeg få litt mer julelukt i huset. Stikkordene er appelsin og røkelse! Resten av julepakkene skal handles. Også skal det lages mer såpe!

Jeg har altså mye å gjøre selv om ferien endelig er ankommet. Ikveld skal jeg for eksempel på julebord med klassen *glede sæ!*. Og gjett hva jeg skal imorgen..!? Det har med metall og store Smertzen å gjøre.. ;-)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Velfortjent med både ferie og julestemning nå:)

    SvarSlett
  2. Sv: Haha, så morsomt å pynte plantene:D Håper du legger ut bilde!

    Og takk for tipset:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)