søndag, desember 27, 2009

Julemett og nyttårsforsett

Da er vi kommet hjem fra julefeiring på sørlandet og er mette, glade og fornøyde! Har fått masse fine nye ting til jul, deriblant kakespade i sølv (Lilje), fotbader, penger, Lonely Planet Italia-reisebok (måå til Venezia!), vaffeljern (nå kan Carolina komme på besøk på landet og spise vafler hos oss, hehe), håndklær, vin...phu! Og endel andre fine ting!

Julen ble feiret her:


Det var faktisk snø på julaften!! Helt ufattelig etter flere år uten. Julaften ble feiret sammen med foreldrene mine, bror, bestemor og min kjære samboer. Vi storkoste oss med pinnekjøtt og gaveoppakning etter litt avslapning etter maten. Og jada, som tradisjon tilsier så var det den yngste som delte ut pakker. Meg. Det er da man plutselig ikke føler seg så gammel likevel, hehe! Så selvfølgelig også på Askepott før den tid..ikke en jul uten!!


Den ene dagen skulle vi faktisk bevege oss litt, og våget oss utendørs. Jeg trodde det hadde blåst og regnet noe vanvittig, siden nisselykten ute så sånn her ut:



-Horisontale istapper, what..?? Fikk vite etterpå at nissen hadde blåst over ende fordi den er veldig lett, og at den ble seende sånn ut etter å ha ligget på bakken en natt..altså ingen sterk vind. Those blond moments..

Vi kom hjem idag, søndag, etter å ha vært borte siden tirsdag. Har hentet puseskatten vår Marve på kattepensjonatet, og nå sitter jeg i sofaen og slapper av med vin og sjokkis, mens min kjære trykker på sin data..Vi er så nerder.

Nyttårsforsett er noe herk; men prøver likevel å ha noen jeg vet jeg har godt av, hvert år..Siden det har vært noen voldsomme godteri-uker nå, og verken tenner eller resten av kroppen har godt av snop, så er mitt nyttårsforsett å prøve å spise snop kun en dag i uken. Jadda. Og helst begynne å trene en plass; kanskje SiB. Hahaha..Så skal vi nå se hvordan de nyttårsforsettene går da! Har dere nyttårsforsetter?

3 kommentarer:

  1. Sv:Haha, enig med samboeren din! Min bror fikk en bursdagsbok i fjor, etter å ha glemt bursdager i flere år;o)

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du har hatt en flott jul - me likes:D

    SvarSlett
  3. Nyttårsforsetter? Ingen kommentar! ;)
    Sv:Yantramatte er en sånn spikermatte som er så moderne om dagen. Skal visst gi energi. Vi får seee! Jeg er skeptisk som alltid. Jeg tror ganske sikkert at nissen leser bloggen min! Ellers har jeg bare en veldig snill mamma...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)