torsdag, desember 17, 2009

Pynte juleplanter..?

Litt trist å ikke ha eget juletre når man først har fått et litt større krypinn enn de 20 kvadratmetrene jeg har levd på de siste 6 årene! Vi skal ikke feire jul hjemme i år, og dermed er juletre ikke aktuelt. Jaja, vi slipper å kjøpe pynt *prøve å se det positive*.

Jeg liker å pynte juletre..Det er noe vi hjemme ikke pleier å gjøre før bittelille eller lille julaften, så derfor synes jeg NÅ er litt tidlig. På den andre siden er det kanskje lurt å starte litt tidlig med alle julepyntegreiene, fordi julestemningen bygges opp litt og litt, sånn at den ikke må tvinges fram lille julaften..?

Av den grunn har jeg gjort nettopp det..pyntet mer og mer for hver uke. Idag og de siste dagene har pyntingen virkelig tatt av! Sa jo i et tidligere innlegg at jeg skulle pynte plantene våre med julepynt fordi vi ikke skal ha juletre, og her er resultatene! Bildene er tatt tidligere idag, da SOLEN faktisk tittet inn vinduene..ahh..

Var på Mesterhagen og kjøpte julestjerner og julete ting og putte i pottene..Som for eksempel stjernen her:


Nissefigurene ble kjempeglade for å få en pyntetmini- julestjerne og gå rundt, hehe..


Et tre som ser ut som et juletre, bare i ministørrelse. Pyntet det med "snø" og julete godteristenger. Ble ganske fornøyd!


Vet ikke om jeg har lagt ut planten med denne nissen før..?


Har vært fryktelig opptatt idag. Min kjære har bursdag, og fordi han har vært på jobb og jeg som sagt har FERIEEEE, så har jeg vært mega-husmor idag! Har laget ristopper, to lasagner, gulrotkake, heimelaget karamellpudding, pyntet bursdagsbord og støvsugd og vasket huset. Føler meg sliten, men fornøyd! Tror min kjære likte maten, og det er jo kanskje det viktigste siden det er hans dag..? Hæppi birthday tu juuu min kjære!!

2 kommentarer:

  1. Nååh, så fint:)

    SvarSlett
  2. Snakk om husmor a! Du har vært kjempeflink, og nå sitter jeg her og har lyst på lasagn og gulerotkake...
    Jeg pynter også med godteristenger, det er så koselig!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)