lørdag, desember 05, 2009

Levert hjemmeeksamen----> Julebord!

Da var plutselig hjemmeeksamenen ute av verden, og etter å ha levert den igår ville jeg egentlig bare sove..Har sittet oppe til 03.00 de siste dagene for å skrive ferdig oppgaven. Tror resultatet ble gaanske dårlig, men får se hvordan det faktisk gikk når karakteren kommer *grøsse..*.

..Men noe soving ble det altså ikke. Da jeg hadde levert hev jeg på en episode med Heroes og bare nøt det å tenke på at nå er det mange måneder til neste hjemmeeksamen! For de blir det flere av til neste semester..Plutselig var tiden kommet for å prøve å pynte seg litt til julebordet vi skulle på med jobben til min kjære. Etter å ha vært innesperret i huset i 5 dager uten å se andre mennesker enn min kjære samboer, var jeg redd de sosiale tennene mine hadde grodd fast i bøkene jeg har saumfart denne uken, for noe fornuftig å skrive...

Det er greit med intakte sosiale tenner når man skal møte masse folk man aldri før har sett eller snakket med. Det er litt skummelt..Men vi hadde det kjempefint hele kvelden! Var på Solstrand hotell i Os, og overnattet. Kunne tatt spa og masse greier før julebordet, men vi var veldig sent ute; typisk oss. Rakk akkuratt mottakelse med litt sjampis attåt, noe som passet veldig greit! Litt alkohol i kroppen hjelper for å fortrenge en skikkelig crappy eremitt-uke.

Etter et fint julebord med god mat (ribbe..hirr..hjortestek..pinnekjøtt..hirrrr!!) begynner også julestemningen å endelig komme, jippi! Har en uke igjen med intens ferdigskriving av 3 oppgaver som skal leveres før juleferien er offisiell. Ahh..Semesteret er snart over, kan snart puste ut og endelig glede meg til at det ikke er lenge igjen til jul!!

2 kommentarer:

  1. Flinka!!! Det var velfortjent med et julebord, så mye som du har jobbet med den eksamenen:)

    SvarSlett
  2. Flink siv!
    Du fortjente litt julebord-kos etter mongoeksamen!
    Skal vi sosialisere oss en dag etter du er ferdig med skolehelvetet?

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)