tirsdag, desember 01, 2009

God morgen!

Da var det en ny dag med nye håp om ufattelig skrivekløe iløpet av nesten hele dagen. Hjemme-eksamen...Vi fikk den videste oppgaveteksten som går an å gi tror jeg!

Here goes: Ta utgangspunkt i utfordringer i egen praksis eller i et fagfelt innenfor helsefag som du kjenner, og drøft disse utfordringene ut fra vitenskapsteoretiske perspektiver.

Så jada, jeg bestemte meg og ombestemte meg og bestemte meg igjen for hva slags utfordring jeg skulle drøfte i lys av videnskabsteorediske perrspektivør..Veldig klisjee, men jeg skal drøfte angst for tannbehandling! *Krysse fingre for at det går greit*

Marve, vår kjære pusekatt var ute i hele natt..Var redd for at han skulle få "ballefrys" (type to små baller som står fastlimt på den iskalde verandaen når vi lukker opp døren , mens pusen sitter og gråter ved siden av..), men det ser heldigvis ut til å ha gått greit! Nå ligger han og drømmer i stolen sin..

..Mens jeg lar meg påvirke av Stormberg-reklamen på Dagbladet.no, og trykker meg inn på ullundertøy-sidene og sikler. Toppen nedenfor er 70% merinoull og 30% SoftTex (akrylltype-ish..). Hehe, jeg må være den største ull-elskeren i hele Hordaland! *litt flau fordi jeg ser likheter mellom meg og min kjære bestemor som har sydentemperatur i stuen; alltid!*


"Jette" ullpolo zipper 399kr


"Tynset" tursokk i ulllll og frottee..99kr


Ønsker alle en finfin dag! Nå tar jeg tak i hjemme-eksamensoppgaven igjen med en stooor kopp kaffe og tja..hvertfall litt pågangsmot!

1 kommentar:

  1. Litt pågangsmot er bedre enn ikke noe pågangsmot! Er sikker på at du kommer til å klare deg kjempefint:-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)