tirsdag, desember 01, 2009

Dance your ass off!

Jeg er ikke den som ser mest på tv; en time om dagen pleier holde. Det eneste jeg følger med på er Top Model på mandager og nå Dance your ass off på tv3 tirsdager klokka 2030.. Så det sist tirsdag og synes det var et kjempebra konsept! Programmet er jo endel som Slankekrigen som går på tvnorge, men her brukes dans for å komme i form og ta av kiloene.. I tillegg trener deltakerne og spiser sunt.

Føler nesten jeg beveger meg ut på svak grunn når jeg begynner å blogge om slanking..ønsker ikke å bidra til noe slankehysteri, fordi folk tolker ting som de selv vil, og noen vil nok tolke alt snakket om slanking som at det er normalt og noe som alle burde gjøre. Slanking burde ikke være normalt. Sånn som jeg ser på det, synes jeg man bør passe på BMI-en for sin egen helse og skyld, og være så sunn man føler for..Derfor har også jeg begynnt å trene igjen, og spise sånn ca. sunt. Med forbehold, hehe. Er jo ekstremt glad i sjokolade! ..Når alt kommer til alt, er det viktigste at man er lykkelig.

Se programmet og bli imponert over hvor flinke danserne er! Flere av dem kan faktisk gå i spagaten..*satt og måpte foran tv sist tirsdag..*

Dance your ass off! På tv3 idag klokka 2030. Hun i rosa er programlederen; Marissa J. Winokur

3 kommentarer:

  1. Sv; Jeg prøvde også i mikro'n, først på full varme, og da var det såpe over hele mikroen. Da jeg satt den på laveste så begynte det å boble som bare det innimellom. Så jeg tror ikke vår mikro er beregnet til såpesmelting :) hehe.

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke sett på det, faktisk. Får alltid så dårlig samvittighet av slankeprogrammer, føler meg bare feit:p

    SvarSlett
  3. Dansing er jo veldig lystbetont trening, så det er klart det funker! Jeg har ikke sett på det, men jeg er en sucker for sånne serier, så jeg bør kanskje sjekke det ut....

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)