lørdag, september 24, 2011

Top Gear med Lina

Liten baby=store ører! Jeg har jo da altså fått med meg et par episoder av Top Gear, siden mamma og pappa ser det på tv av og til. Inspirert skriver jeg derfor et innlegg om de to bilene i mitt liv! Jeg bleee så fornøyd da mamma kjøpte denne fantastiske Bugattien til meg: en 1001 hestekrefter og 16 sylinders GODSAK!


Ironisk nok står det Dreamer på døren. Min er jo bare en miniversjon, men den er kjempegøyal for det om! Hvis jeg drar den fram og tilbake, kan den gå dritfort fremover helt..av..seg..selv!! Da jeg fikk den laget den drittøff lyd når jeg åpnet døren. Det gjør den ikke nå lengre, men pytt; den er fremdeles pen å se på.

Over til mitt splett nyanskaffede glis; Hello Kitty-bilen som JEG KAN SITTE OPPÅ! Jeg kan også støtte meg i den og øve meg på å gå. Bare sånn for å lage flere grå hår på mammas hode, mihihihi.. Den er bare grisekul, seee selv:

Grisekul Hello Kitty bil

Nedi et rom kan jeg stappe kosekluten eller smokken om jeg vil. Også kan jeg tute på folk med den, hihihi! Den er ganske miljøvennlig, selv om den til tider kan bråke litt. Den har bare en babykrefter, men den ene drar jommen godt! Jeg digger den. Punktum.

Diggbar Hello Kitty bil

Dessuten har den avtagbare felger.. Jeg ønsker meg noen i sølv, MAMMMMMAAAAAAA!

11 kommentarer:

  1. Jeg liker Linas versjon myyyyyyye bedre enn de versjonene som mannen her i huset insisterer på å se på.

    SvarSlett
  2. Fyttigrisen kor kul rosa bil ho har fått seg :) :) :)

    SvarSlett
  3. Haha, skal ikke kimse av biler med babykrefter ;)

    SvarSlett
  4. Halllooo jeg vil jo se deg oppå og i fyll gang;) Jeg har faktisk aldri sett det jeg. Dere har vel et utenførs glis og?;)

    SvarSlett
  5. KUL! Ønsker meg en sjæl! :P

    SvarSlett
  6. Det er jenta si som har kjøretøyene i orden! Stilige! :D Snuppa mi elsker Hello Kitty, så hadde det ikke vært for at hun er 3,5 år, vet jeg hvem som skulle fått seg ny bil!

    SvarSlett
  7. ★MK★: Hehe, jovisst har vi et utendørsglis også! Vi har faktisk to! Men du vet jo barn; de er flaue over hvilken bil foreldrene kjører.. ;-)

    SvarSlett
  8. Mita: Det finnes garantert større versjoner av Hello Kitty-bilen..kanskje sykler?! HK er jo overalt!

    SvarSlett
  9. OH MY GOD! LINA, kan vi byttelåne biiiil? Guriland, den der står det jo Ida på!!!!

    Den dagen jeg får barn skal a-l-t være rosa og Hello Kitty. Ha ha. Okke som hvilket kjønn det blir... ;)

    SvarSlett
  10. Hihi, så utrolig søte de "innleggene fra Lina". Synes jeg hører henne forteller, og der hun sitter ganske så fornøyd på den supersøte rosa bilen med 1 babykrefter! Hihi

    SV:

    Ja det er ikke annet enn å prøve å justere litt, og så er det jo helt tilfeldig hvordan formen er akkurat den dagen du veier deg, så jeg bare fortsetter, like sta som alltid :-)

    Jeg spiser ikke brød og poteter, men har gjort akkurat som du foreslår her, det med ris og pasta. Jeg har ikke kuttet det helt, men nesten. Vi snakker et par spiseskjeer med ris bare, og så mye mer av grønnsaker og salat :-) Så nå krysser jeg fingrene for denne uka!

    Det er forsåvidt lavkarbo jeg går på også, men jeg prøver å få i meg litt ekstra karbo akkurat rundt trening. Men å øke fettinnholdet i maten, slik som lchfdietten (eller hva det heter) sier, DET gjør jeg ikke, det blir helt feil oppe i mitt hode. Men å spise karbo i form av salat og grønnsaker, det gjør jeg i stedet for poteter, ris, brød og pasta :-)

    Rødvin er SUNT, det har jeg lest, og vin er bedre enn øl og drinker! Så drikk den med god samvittighet, og kos deg masse! Det skal jeg på lørdag også :-)

    Stor klem!

    SvarSlett
  11. Liv: Trodde du gikk på lavkalori! Må bare si at jeg synes du er utrolig flink som har greid å gå ned såpass mye, og er så viljesterk :-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)