lørdag, september 03, 2011

Dag 16: Bilde av meg som liten

Jeg likte å klatre da jeg var liten. Gang på gang er jeg blitt fortalt om da jeg klatret opp i en veggseksjon da jeg var bitteliten (2-3 år kanskje..?) og heiv ned glass som stod på en hylle der. Jeg husker også jeg klatret mye i trær. Bildet nedenfor er derimot tatt på et baderom, og jeg har klatret opp veggen...helt av meg selv. Merkelig hobby. Er rundt 6 år på dette bildet. Ikke superliten altså, men det er et blinkskudd av et bilde, så da er jeg vel unnskyldt, hehe:

...Så nå venter jeg bare på at Lina skal begynne å klatre overalt. Hun har jo reist seg oppetter en hylle i stuen; vanvittig skummelt og gøy samtidig!

6 kommentarer:

  1. Hihi, så utrolig morsomt bilde!
    Virkelig et blinkskudd, ja! :-)

    Ha en kjempefin lørdag videre!

    SvarSlett
  2. Tøff frøken!! Ser veldig lur ut;)

    SvarSlett
  3. Haha, lille apekatten :-)

    SvarSlett
  4. Haha da er vi like du :D Anonym klatremus her også! :P FLINKE Lina!!! Thea har reist seg fra liggende til knestående stilling på meg :) Tror sengen må skrues ned et par hakk nå ja!

    SvarSlett
  5. Ufattelig kult bilde!! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)