fredag, september 02, 2011

Dag 15: Ti ting jeg ønsker meg

TI ting?? Vet faktisk ikke om jeg kan komme på så mange ting, men jeg prøver!

1) Garasje. Det hadde vært greit det. Et lite (stort) hus til vår nybonede Toyota og (snart bonede) Peugeot. Man må stelle pent med sine biler..Blir det plass til en bod i garasjen, så hadde det også vært helt topp. Oh Lord, won't you buy me, a bigbig garage!

2) Å vinne i Lotto. Ja takk. Og ikke de der små 90 kronene jeg vant forleden..I want big money! :-D

3) Fred i verden og økonomisk stabilitet. Det skjer nok ikke med det første, så istedet ønsker jeg meg solbriller med rosa glass i.

4) En tidsmaskin. Skal gi den til min kjære, som er så trist fordi "I will NEVER travel the galaxy..mih..". Stakars. Dette ønsket var kanskje litt for internt..
5) Ubegrenset gavekort fra Nøstebarn. Hahaha! Hvis ikke, se pkt. 2.

6) Et par solskinnsdager, sånn at grillen og uteplassen vår blir ferdig i år..

Det gjenstår et lag med murpuss utenpå grillen, og en pen farge. På bakken der det mangler plen og jord skal vi legge heller. (Der ligger forresten også en henslengt rose som skal plantes bak grillen, mot veien. Også skal den klatre sånn pent oppover i et espalier.) Gleder meg stooort til at alt blir ferdig!

7) Barnehageplass til avkommet. Søte, skumle avkommet.. Som har begynnt å reise seg oppetter GLASS-stuebordet vårt--->grå hår i mammas hode!!

8) En flaske Baileys! Nomnom. Gi blaffen i slankekuren liksåm. Ghrm..

9) At billene som har drevet og SPIST rosene mine denne sommeren også, dør en langsom og pinefull død til vinteren. Muhah. Huff, det ble litt for slemt, såeh..bare glem dette punktet.
10) En kopp kaffe. Nå.

4 kommentarer:

  1. Ønske nr 3, hahaha! :D Jeg tror heller ikke jeg kunne ønsket meg ti ting. Akkurat nå ønsker jeg meg én ting, men til gjengjeld ønsker jeg meg det veldig, veldig mye - et oliventre. Jeg syns de er så fiiiine. Og her i byen har en liten blomsterbutikk satt dem ned fra 3000 (!) til 1500 (!). JEG VIL HA - men jeg får meg bare ikke til å bruke 1500 kr på en busk. Det er så mye annet jeg BURDE....! Blæ.

    SvarSlett
  2. Ikke dum ønskeliste, det der. Men vinner du noen titalls millioner i Lotto, får du jo samtidig både garasje, Nøstebarnklær og rimelig mange soldager med på kjøpet.

    SvarSlett
  3. Kunne tenkt meg å sett drømmegarasjen jeg da;) Ellers mange vanlige ønsker og mange som kan oppnås. Fint det, god helg=) sv - har du ikke hørt om sånn solkrem nei? Hehe det er ganske vanlig borti der, og jeg har hørt om det i mange år. Venninna mi har brukt de selv og sier den er bra. Selv om jeg er veldig nysgjerrig så er jeg jo litt redd også da. Vil ikke bli verre lissom:P

    SvarSlett
  4. FIIIINE bloggen din <3 :D:D Ønsker meg en hel haaug med ting ! :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)