fredag, september 09, 2011

My heart goes shopping

Røh-røh-røh-røh-røh!! Ma-ma-ma-ma!! Lina speaking. Mamma gidder nemlig ikke å svare på dagens spørsmål som er om "hvor hen hun vil akkurat nå". Hvorfor skulle hun ville noen plass, når hun har meg rett ved siden av seg.? (Mammas anm: Touché , Lina!).

Jeg har vært å hjulpet mamma med å shoppe idag. Først kjøpte jeg nye smokker. De jeg har er nemlig blitt så ækle på innsiden, æææsj! Eller æss som mamma sier til meg når hun ser noe ekkelt jeg slikker på. Som for eksempel gulvlisten. Eller pappas sølete treningssko. Namnam.

Sånn ellers har jeg kjøpt pynteting til rommet mitt. Årrrh, det blir så fiiiint, jeg dåner nesten! Jeg kjøpte nemlig prinsesse-knotter til klesskapet mitt; ekte DIAMANTER (Mammas anm.: plæstik fæntæstik, og ikke fullt så diamantliknende). Også kjøpte jeg en knaggrekke med DIAMANTER på den også. Se!


Lissom-diamonds are a baby's best friend...


Mamma skrudde knottene fast i skapene med en gang. Prinsesse-skiltet hadde jeg fra før av:


Som den sommerfuggæl-diggeren jeg er, har jeg også kjøpt sommerfuggel-vinger. De skal som regel bare henge til pynt på DIAMANT-knaggene mine. På Halloween derimot; skal jeg skremme alle onger som våger å komme på døren og gnage om godteri, hihihihihi! (mammas anm.: vi får nå se på det du, lille tass..). Se mine vinger; sparkly og rosa!


Sånn ellers foregår det ganske lite i Casa Lina. Jeg trener hardt på å stå lenge å holde meg i bordet; aller helst mens jeg ser tv. Også har jeg fått to tenner! De er hysterisk morsomme å se på i speilet. Også pusser jeg dem! (Mammas anm.: mamma pusser dem). Også begynnte jeg på svømming på tirsdag! Vi kom litt sent, så vi fikk litt lite tid i bassenget (grrrr, mamma! Din feil! Jeg må lære henne å planlegge bedre) Jeg er bare blitt sååå stor jente nå; blir snart 8 måneder og starter på morsmelkerstatning nivå 3 OG 8-måneders middagsglass. Men nå skal jeg legge meg. Sayonara folks!

Det var det Lina klarte å lire av seg for denne gangen. Nå er det lalle-tid. -Og helg for alle andre, så GOD HELG!

10 kommentarer:

  1. Haha, herlig med Lina-innlegg! Skjønner godt at hun er storfornøyd med shoppingturen, diamanter og glitrende ting er elsk :D

    SvarSlett
  2. Ja, og god natt til Lina, og god helg til mamman :)

    SvarSlett
  3. Bra at Lina koser seg og er fornøyd med sin nye bling bling, selv om den ikke er innen rekkevidde for spising. God helg til liten og stor=)

    SvarSlett
  4. Hihi, så søtt :) Flytter gjerne inn på rommet til Lina :) Kjøpte litt nytt i dag jeg også, men ingen diamanter... Sukk...

    SvarSlett
  5. svar // Han har fått velling siden han var 3,5 måneder. Nå får han mat hver tredje time på dagen pluss et fruktbeger og noen skjeer middag hver dag. Virker ikke som at han er sulten, men tror han er kommet i en rytme der han ikke klarer å holde seg våken lengre og sover korte lurer siden han ikke har vært så masse oppe :(

    SvarSlett
  6. sv: Jeg liker ingen av delen så skjønner ikke at hun liker begge i en smell :p hihi...

    SvarSlett
  7. Siv:Var så gla da jeg sto opp i morges, solen skinte og det var så fint vær, nå så har jeg løpt som en gal rundt huset å plukket inn leker, vogn og alt annet som lå rundt huset fordi regner pisker ned ! :/ ...Haha, sant kan jo ikke leve sunt hele tiden, kan jo vær farlig :p

    SvarSlett
  8. så herlig innlegg av lina, så høres så utrulig søt ut... savner bilde ;)

    SvarSlett
  9. Noe så herlig innlegg!

    Jeg så Lina for meg som forklarte om alt det fine hun har fått til rommet sitt *hihi*

    SV:
    Jeg også liker bildene veldig godt, og hun er styggpen, jeg tror det er grunnen til at jeg synes hun er så vakker :-)

    SvarSlett
  10. mmmmmmmmmm diamanter..........! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)