torsdag, september 08, 2011

Dag 20: Smykkene mine

Jeg har maange smykker sett i forhold til hvor ofte de faktisk blir brukt. Likevel kommer det stadig mer til i samlingen. F.eks de pene svarte øredobbene jeg skrev om her, som jeg bare måtte ha. Jeg har nok enda flere enn det jeg kommer til å vise her, men dette er de jeg bruker hvis anledningen byr seg en sjelden gang:

På treet henger: et svart armbånd fra Lindex. "Nagle"-armbåndet ved siden av fikk jeg av min mor. Det lange, svarte kjedet er fra Vintage Stories på Kappahl. Bling-øredobbene er fra Jimmy Choo for H&M. Nedenfor på kommoden er esken med de svarte dobbene, et Paul Mitchell-armbånd "knot", kameen min, noen glitrende saker oppi det runde glasset (som jeg ikke bruker; det bare ligger der og ser fint ut..) og blå øredobber fra H&M.


De fleste øredobbene nedenfor her er fra H&M så vidt jeg erindrer. Det store kjedet helt til venstre kjøpte jeg i Sør-Afrika en plass. De blå armbåndene har jeg faktisk fått i blader opp gjennom åra! De 3 halskjedene har jeg fått av min kjære..kjærleiksgaver alle sammen, hehe :-D Trykk på bildet hvis du vil se det større.. ;-)
Perler, perler, i lange baner...Feik alle sammen, men fine for det om.
Husk forresten KONKURRANSEN min..kanskje DU vinner! ;-)

6 kommentarer:

  1. Sånn er det nok her også mer og mer.. Du har veldig mye fint og mange forskjellige stiler! Ooh på det første bildet ser man your dark side;)

    SvarSlett
  2. Jeg har så sinnssykt med smykker også. Men vare et stakkars overfylt smykke-tre. Det treet HATER meg. Jeg lover det hver dag at det skal få en avlaster, men nei.

    SvarSlett
  3. Vintage Stories er fra KappAhl, kremt ;) (Man blir litt nerd av å ha jobbet der..) Men åh, så mye fint du har! Jeg har også masse smykker, men bruker dem jo aldri. (Litt sånn som Hege, har et stakkars overfylt stativ.) Det eneste jeg bruker er en ring jeg fikk av søsteren min til 20-årsdagen, og øredobber. Masse øredobber!

    SvarSlett
  4. Årh - jeg elsker smykker, men er ikke så flink å bruke det alltid.

    PS: Klarte å bli syk etter Londonturen så premien din ligger fremdeles hjemme, men den skal pakkes og sendes avgårde i kveld - lover!!

    SvarSlett
  5. Elsker smykker...har også alt for mye, men har hvertfall litt å velge mellom da... Den nederste treet var kjempe fint, sånn kunne jeg tenkt meg!

    SvarSlett
  6. Jeg er heller ikke så veldig flink å bruke smykker. Jeg savner det litt, i grunn, nå føler jeg at jeg ikke HAR noen å bruke heller. Det er ikke sant, de ligger bare nedpakket ett eller annet sted i huset.. :P

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)