fredag, september 16, 2011

Dag 25: Et bilde av meg for 3 år siden..

Da havner vi i 2008 igjen. Det føles som ekstremt lenge siden! Bildet er fra da jeg var i Sør-Afrika på besøk hos min kjære, som jobbet der nede da. Vi tok vanvittige mengder bilder på turen vår langs The Garden Route, og nedenfor er ett av dem. Min kjære er også med på bildet, men han skal slippe å se bilde av seg selv på bloggen min..så derfor har jeg klippet han bort. For de som har sett bilder fra Sør-Afrika-turen før; jeg hadde faktisk med meg flere gensere enn den jeg har på her altså..hehe.

Dette er ett av veeeeldig få bilder der jeg ser noenlunde normal ut, hehe, så enjoy! :-D

...Og har du ikke vært i Sør-Afrika, så kan jeg anbefale det!!

3 kommentarer:

  1. Fint minne og bilde av deg=) Ha ei super helg!

    SvarSlett
  2. Oj, du har ikke eldes i det hele tatt! Ser kliss lik ut, hihi :) Fine bildet! :D

    SV: Ja, lagene var imponerende! Så var det slik at der var en smak og der kom en til, ikke alt sammen klesset sammen slik som det ofte blir, hehe :P

    SvarSlett
  3. Kunne godt tenke meg å dra til sør afrika en gang :) Mange spennende steder i verden gitt. Synes ikke du har forandret deg så veldig mye på tre år. Noen holder seg godt gitt :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)