lørdag, mars 06, 2010

Siv in Wonderland

Vet ikke helt hvorfor jeg er så sliten for tiden, men det kan jo ha noe med at øynene mine ikke har fått sin daglige dose øspøs-regn som de pleier på denne tiden. Det vil si; det øste faktisk litt igår morges da jeg stod opp! Men det stoppet for raskt..og så begynnte det istedet å snø masse. Jaja *happy thoughts-happy thoughts* for at snølandet snart går sin vei!

I mellomtiden tar vi oss en liten tur til Alice i Eventyrland. Det står kino på planen idag nemlig! Tidlig, tidlig kino, men så slipper vi kanskje en tjåkkfull kinosal..? Etterpå blir det middagsspis en eller annen plass. Naboen..? sa min kjære. Sumo..? sa jeg. Så; det gjenstår å se hvor det blir..føler ganske for sushi og tar fram overtalersken i meg, muhah..

Alice in Wonderland og karakterene har tydeligvis blitt tolket på mange forskjellige måter. Det kan man lett finne ved et lite søk i den o'store Google. Mad hatter virker for eksempel ikke som en helt sympatisk kar alltid..?

Fra Deviant art; link her


Alice og den sinte Hjerterdronningen og kongen..bildet hentet herfra


Gother-versjon av Alice? Fant bildet her..


..og her er et bilde av Johnny Depp (Mad hatter) og Tim Burton (regissøren himself). Akk..Deppen holder seg godt gitt..



Og..en trist nyhet..min antisnope-måned tok brått slutt igår. Etter å tenkt konstant på sjokolade i et par dager nå, fant jeg ut at kroppen min trenger det!! Craaavveeess! Hehe..derfor har vi istedetfor bestemt at vi skal spise godteri annenhver uke fra nå av. Det er jo ikke en så verst deal? Men kjære samboer..hvis du trodde vi ikke skulle ha snop til filmen må jeg skuffe deg. Man jo ha baconcrisp og mintsjokolade-kuler når man er på kino! Ett sted går grensen, hehe. Noen andre som skal se Alice in Wonderland snart?

Ønsker alle GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Depp.. *sikle* Han holder seg godt, ja!

    Snop annenhver uke høres ut som en god plan. Jeg heier på deg!;)

    Kos deg med kino, og forhåpentligvis sushi:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal definitivt se Alice in Wonderland. Denne gangen må jeg dra med meg neon andre enn min kjære, slik at jeg kan prøve å se en 3D versjon en gang. Min kjære har ett eller annet med øynene som gjør at han ikke får med seg 3D effekten, og da er det jo ikke noe gøy...

    SvarSlett
  3. Jah, den MÅ jeg se! :)

    SvarSlett
  4. Annenhver uke? Hihihi.. en uke av og en uke på, liksom? "Sorry, jeg kan ikke ta i mot sjokolade, jeg er 'på' denne uka.." Jeg gikk sikkert ned flere kg på Kilimanjaro, men jeg har søren meg hatt et sjokoladekick av de helt sjeldne siden vi kom hjem, så det er like trangt å knappe buksa nå som det var før vi dro! >:(

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)