onsdag, mars 10, 2010

Fotokonkurranse: Stalaktitt-damen

Da vi var innom Cango Caves i Sør-Afrika knipset vi for livet de fascinerende stalaktittene og stalagmittene som fantes der. Vet ikke om min såkalte "stalaktitt-dame" med lampeskjerm på hodet (jeg ser en lampeskjerm) er fikset på for å se ut som et menneske eller ikke. Synes det ser mistenkelig ut som det, men vet ikke.. Eller ser det mer ut som en mann kanskje? Synes jeg ser skjegg..men gamle damer får jo også ofte skjegg, hehe..

Anywho, dette er mitt månedens bidrag til atter en fotokonk hos Emmieverlasting! Var i tvil om jeg skulle bruke dette bildet eller atter et bilde jeg tok i Birds of Eden-parken; men det får vente til neste fotokonk jeg kommer over, hehe..

Stalaktitt-damen..(trykk på bildet for å få det større)

4 kommentarer:

  1. Sv: Det var ett artig bilde:o) Koselig at du deltar i fotokonkurransen min!

    Ha en strålende dag:o)

    SvarSlett
  2. Kul blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Jeg ser lampeskjemen... Litt usikker på om jeg ser dama. Jaja... Prøver å overtale kjæresten til å reise til Sør Afrika. Og Australia. Og Thailand.... Er... ja... Så vi får se. Hehe - vi er heldigvis veldig glade å reise begge to, men økonomien begrenser oss jo litt da. :)

    SvarSlett
  4. Jeg ser både lampeskjermen og dama! For et fantastisk kult bilde! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)