tirsdag, mars 02, 2010

Fascinasjon: vann...

Av en eller annen grunn så liker jeg vann. Ikke bare å drikke, men å se på. Det gir meg rett og slett ro i sjelen av å sitte å se ut over hav og vann..I vinter har det vært lite av sånt; selv om vi har utsikt over vann så er det noe eget ved å sitte rett ved det. Kanskje stikke tåen nedi og kjenne på en sannsynligvis; sjokk-kald temperatur..

Av mine lille vann-fascinasjon følger jo at jeg liker å ta bilder av det. For eksempel dryppende vannkraner ved havet:

Tok dette bildet ved Cape Arniston (snart på tide med en ny ferie der jeg tar noen litt nyere bilder og slutter å legge ut de titusen bildene fra Afrika-turen i 2008..?? Hehe!)




Bilde tatt nær Tsitsikamma. Har aldri sett så store bølgehiv før..mektige krefter i sving! Hvorfor investerer man ikke mer i bølgekraft??



Ikke er jeg så veldig flink på å ta bilder at det gjør noe, så jeg fant et par ekstra bilder på den store verdensvev som jeg synes var utrolig fine:



Bølgetunnel.. Kilde: her


Nok drømming om vår og sommer for noen timer nå! Spenner rompen min igang med dagens helsefremmings-leksjon...Og forresten en liten oppdatering på hvordan antisnope-måneden min går så langt!! Glemte meg litt på søndag og drakk et lite glass med Villa til maten. Oops. Men sånn ellers har jeg holdt meg unna alt som heter sjokolade og chips eller som kan kalles snop. *Klapp på skulderen for det* Da var det bare 3 uker igjen; jeg gråter i stillhet, hehe..Ha en god dag med sooolskinn forhåpentligvis over hele det store land!

8 kommentarer:

  1. Ah - apropos vann - jeg sitte og ser på snø som smelter. Drypp.. drypp.. drypp... Krysser fingre og tær, danser regndans, og ber til høyere makter om at sola og plussgradene er kommet for å bli. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Og jeg er helt enig med deg - vann er fascinerende!

    SvarSlett
  3. SV: Serien är underbar!

    SvarSlett
  4. Sv: hei! Takk for din stemme i fotokonkurransen min!:o) Vinneren ble nr.5!

    SvarSlett
  5. Skikkelig fine bilder, helt enig med deg, at vann er fascinerende!

    Og da må du ta deg en tur ut, så du får tatt bilder av drypping fra taket og smeltende istapper. Det er pent, det! :-)

    Superflink du har vært med tanke på godteri da!! Du skal være kjempestolt av deg selv! :-)

    Ha en kjempefin dag!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  6. Det bølge bildet var UTORLIG kult!! Jeg er kjempefascinert av bølger, de har en så rå kraft at det er helt ufattelig!

    SvarSlett
  7. SV: Tusen tack! :D

    SvarSlett
  8. Tusen takk for kjempekoselig kommentar om drittpepsien! Ha ikke fått tilsendt noen pc fra det konsernet enda, venter i spenning! *hihi*

    Jeg tror du har gjort noe lurt ved å bytte ut pepsi med kaffe, kanskje ikke pga tennene, men du sparer jo kroppen for en masse E-stoffer! Flink er du, og skulle virkelig ønske at jeg klarte det også! Må ta meg sammen å prøve..

    Ønsker deg en kjempefin helg, med masse kos og gøy! :-)

    Klem fra Liv!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)