søndag, mars 07, 2010

Konkurranseinstinktet graves frem igjen!

Liv har nemlig satt igang enda en konkurranse på bloggen hennes, som er like fantastisk som den forrige; kanskje enda bedre denne gangen! Hun skal 25.mars trekke ut 3 vinnere som får velvære-produkter fra Christian Dior (min favoritt..). Kunne selvfølgelig mest tenkt meg 1. premie som er ansiktsserum+håndkrem+leppestift..men eyeliner og lipgloss har jeg heller ikke noe imot. Ta en titt innom bloggen hennes for å se innlegget hennes!


8 kommentarer:

  1. Uuuu, nice! Lykke til:)

    SvarSlett
  2. Oii, fancy premier :-) Håper du vinner!! Ikke glem å se på tv2 kl 18.55 i kveld ;)

    SvarSlett
  3. HURRA! Så fint du er med! Jeg krysser fingrene hardt og inderlig for deg! :-) Selvfølgelig har du 3 lodd! Kommentar, link og følger! Så det så! :-)

    Kos deg videre resten av søndagen!

    SvarSlett
  4. Sv: Definitivt, nå er det jo ikke helg lenger;) Trodde du hadde droppet antisnop-måneden?

    SvarSlett
  5. Sv: Nei, det er mel i den, så jeg tåler den ikke=/ Men alle skryter jo veldig av den, så jeg skjønner at jeg går glipp av noe stort;)

    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  6. OO, DET Var premien sin det!! Lykke til, du skal se jeg ikke melder meg på også ;)

    SvarSlett
  7. Lykke til :)
    Sv: ebay ! :) Min kostet rundt 100 kroner, så det er superbillig ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)