fredag, mars 19, 2010

Notis...

..til meg selv! Og kanskje til andre som et lite råd..Ta aldri en jobb som er beryktet for dårlig arbeidsmiljø eller hvor du har blitt anbefalt å ikke jobbe. Det er som oftest en grunn til det! Offisielt er jeg nå virkelig heltidsstudent. Så lenge det varer..jeg liker jo å jobbe og kan egentlig tenke meg en hver-tredje-helg-type-jobb..hehe. Da går det hvertfall ikke ut over (dyre!) studier..Så vi får se om jeg kan klare "å grine" meg til det en plass *smiil*.

På den positive side har jeg masse tid til å kun konsentrere meg om skole nå. -Noe som har blitt satt altfor mye til sides de siste ukene... Så; idag er det full studiedag med kaffe i koppen og et teppe over meg her jeg sitter i sofaen! Det blåser og øsepøser ute, og jeg har rolig Sade på spilleren..hva mer kan man ønske seg på en fredag?? :-D

8 kommentarer:

  1. Hei hei,

    titter innom deg fra den nye bloggen min! :-)
    Ja, nå er det ikke lenge igjen før trekningen i konkurransen! Jeg krysser både fingre og tær for deg! :-)

    Ønsker deg en super dag, her høljer det ned også! Synes det er skikkelig deilig jeg, å se snøen forsvinner mer og mer :-)

    Stor klem fra Liv :-)

    Ps! Legger meg til som følger med denne bloggen også, så jeg ikke går glipp av innleggene dine!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Så kjedelig da.. Jeg vet alt om å ikke trives på jobb, og det er ikke moro i det hele tatt! Sikkert like greit at du sluttet:)

    Sv: Fordi man da visstnok river over muskelfiberne. Eller noe.. Musklene trekkes jo veldig sammen under styrketrening, og da er det ikke bra å strekke dem ut igjen. Så da vet vi det;) Og jeg ble faktisk ikke støl, så det er nok noe i det..

    Håper du får en kjempefin helg:)

    SvarSlett
  3. Sv: Øhm... Er det i det hele tatt lov?? Uansett er det nok bra at du ikke skal jobbe der mer, maken til useriøse folk!

    SvarSlett
  4. Sv: Aldri så galt at det ikke er godt for noe, liksom?:p

    SvarSlett
  5. Her startet dagen ganske grå, men nå lysner det opp. Det positive med alt regnet som har vært i det siste er at bakken nå er helt bar. Hurra! Og i går viste gradestokken i bilen 9 grader. Da tenker jeg: Snart tid for ballerinasko! Jippi!

    SvarSlett
  6. Tommelen opp for deg :-) Kjipt å jobbe et sted hvor en ikke trives, selv om det er digg med penger. Hatt en fin studiedag? Kom nettopp hjem fra jobb med en pose reker i sekken, så i kveld skal Skippy og jeg kose oss mens sambosen tjener penger til livets glade dager :) God helg, a :)

    SvarSlett
  7. Hej :)

    Hur är det med dig idag?

    Kram :)

    SvarSlett
  8. Oi... kjipt på en måte, men sikkert like greit, høres det ut som... fram med de rosa brillene igjen, hehe.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)