søndag, august 28, 2011

Morgenblogging

Det er litt kaos på bloggen for tiden! Forandrer litt her og der og får ikke helt bestemt meg, så hold ut...
Bilde


Sånn ellers har jeg endelig sett den siste delen av den siste Harry Potter-filmen! Iiiiiik! I 3D of course. Jeg likte den, selv om min kjære har et par poeng; hvor er resten av verden i dette? Dessuten vistes det veldig lite sorg over de døde. Noe jeg er enig i, men det er vel fordi filmen har 11 års grense!! Litt synd at de ikke hevet grensen litt og laget den enda mørkere, men man vil vel tjene penger på at flest mulig kan se filmen.

Mens vi var på kino satt svigers barnevakt. Det var første gangen, så da vi kom hjem løp vi omtrent rett inn på rommet til Lina for å se henne, hehe. Hysteriske foreldre... -Hvorav hun selvfølgelig våknet og ikke skjønte bæret..Hviiiiin! Hun våknet titt og stadig iløpet av natten, så vi har ikke fått så mye søvn inatt. Filmen var uansett verdt det, så det gjør ikke noe. Både barn og foreldre tar seg nok en felles-hvil når det er tiden for Linas første lall!

2 kommentarer:

  1. Hehe hverdagslykke;) Så verdt det. Må vel få sett den jeg også!

    SvarSlett
  2. Synes filmen var nokså fantastisk, jeg, da :) Hihi, kanskje litt lite kritisk. Skjønner godt at dere la på sprang inn på rommet til Lina. Selv iler S og jeg fra bilen og inn i leiligheten HVER gang vi er borte fra Skippy i mer enn 5 timer. Katten, ja. Lord, tenk når vi blir ordentlig foreldre...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)