torsdag, august 25, 2011

Dag 7: mitt siste innkjøp

Mitt aller ALLER siste innkjøp var blant annet en sekk med kugjødsel (sånn som i bæsj). Men den trenger dere vel strengt tatt ikke se bilde av? Derimot får dere se mitt siste "pynte-seg-kjøp"; nemlig pene svarte øredobber med svarte steiner på:

Du svarte, pene glitrende...
Hva var anledningen spør du..? Joda, naboen fylte 30 og jeg gikk på utkikk etter gave til henne..Trippet forbi Bjørklund da jeg fikk se disse i et monter der, og bestemte meg for å kjøpe dem til henne. Men; for noen måneder siden fikk jeg samme steinene, bare som smykke (i bakgrunnen på bildet), av min kjære. Det var en kolikk-trøste-presang. Det er jo fint å ha et sett, og vips så ble TO par av øredobbene lagt i eske...Det var jo ikke planen i utgangspunktet! Flaut flaut, men sånn kan det gå.. :-D

6 kommentarer:

  1. Hehe, de var fine i alle fall :)

    SvarSlett
  2. Nydelige var de! :-))

    Og koseligere å se på enn gjødselen *hehe*

    SvarSlett
  3. De var jo veldig fine da :) Veldig glad for at jeg fikk se disse istedenfor gjødselen - hehe :)

    SvarSlett
  4. De var flotte, så jeg skjønner deg godt ;) iallfall når du hadde et liknende smykke!

    SvarSlett
  5. Søte! Ser ut som bjørnebær jo! :D

    SvarSlett
  6. Fine øredobber! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)