onsdag, august 31, 2011

Dag 13: Et bilde fra idag

Jeg valgte å ikke ta bilde av hvordan jeg så ut tidligere idag; ikledd skitne arbeidsklær. har jeg derimot dusjet, og da jeg kom ut i gangen fra badet lå de spletter nye støvlettene mine og så på meg. Ta oss pååå!

Falt helt for dem da jeg så dem på Mani! De passer helt perfekt, er varmeforet, vanntette (Fashion-Tex..), passe høye og i en fin brunfarge. Ifjor kjøpte jeg Timberland-støvletter som jeg elsker! Men disse passer bedre til "fint". Nå skal jeg ikke shoppe mer, kjære bankkonto. Jeg lover!

5 kommentarer:

  1. Liker!!!

    SvarSlett
  2. Snasne pair of shoes :) Lengter etter nye støvletter så snart lønninga tikker inn... Hvor høye er støvlettene dine? Har du på brun bukse, eller går de opp mot knærna? Råtøffe er de uansett :)

    SvarSlett
  3. Så fine :) Jeg havna uti hestebingen med de nye støvlettene mine i går, helt uforvarende, da jeg plutselig måtte igang med å leie hesten til eldstejenta som begynte på rideskole igår. Det var ikke en mye blid Maria som løp slalom mellom hestemøkka i de nye fine støvlettene. Hadde jeg visst at oppgaven innebar mer enn å bare kjøre jentungen til rideskolen hadde jeg tatt på meg gummistøvler. Haha :)

    SvarSlett
  4. Så fine og spesielle=) Og ekstra herlig at de tåler litt skikkelig vær og da! Er det en nettbutikk eller? Kan ikke si jeg har hørt om den før sjø.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)