lørdag, august 20, 2011

Dag 2: Yndlingssanger X 3

Ja; dag 2-innlegget er da om mine 3 yndlingssanger for tida. Det er lite tid til å sjekke ut ny musikk og faktisk høre på det...Cd-er hører jeg litt på i bilen, og der skal det nevnes at det går i Within Temptation, Britney eller en salsa-blandings-cd. Bilkjøring blir det dog ikke så mye av, og dermed ikke så mye cd-høring. Hjemme har vi noen musikk-kanaler; som sjeldent blir brukt. Sånn blir det når man har baby som insisterer på å skru på Playhouse Disney og gjemme fjernkontrollen. Sånn av og til når Lina har lagt seg; DA tar jeg den helt ut ved å skru over på...Voice tv! Der spilles jo samme møkka hele tida (oj, skrev jeg virkelig det?), og jeg får oppdatert meg litt på listemusikk. Noen ok sanger setter seg på hjernen, og blant dem har jeg:

  • Alexandra Stan med Mr. Saxobeat. Ikke fordi jeg egentlig vet hva den handler om, men etter å ha kastet et halvt øye på musikkvideoen så er det litt sånn "åh så trist jeg er, jeg er i fengsel, og "ooops der tok jeg meg jommen på puppen". Deretter så er det litt sånn "Æddabædda, der fengsla jeg deg, så nå stikker jeg".
  • Sak Noel med Loca People. Den handler om en dame som vil feste. "Viva la fiesta, tralalla!" synger hun. Hun sier også noe sånn som "esta muy loca", hvorav alle i musikkvideoen snurrer på pekefingeren for å vise hvor gale det hele er. Også sier hun what the fxxx en masse ganger. Artig.
  • Jennifer Lopez ft Pitbull med On the floor. Hun her dama synes jeg har mange bra sanger som får dansefoten til å skjelve (urytmisk siden jeg ikke kan danse..sånn er det bare), og treningslysten til å snike seg på.
Apropos trening; alle disse 3 sangene er sånne som jeg gjerne kunne trent til. -Når jeg nevner trening, venter jeg på; ikke bare en, men 4 treningsvideoer!! You better believe it. I september braker det løs med "Jillian Michaels 30 days shred". Hvis noen vil hive seg på, er det bare å gjøre det. Trening hveeeer eeeeeneste daaaag! Føler på meg at september blir en lang måned.. :-D


Denne dama (med det selvgode smilet) skal pine meg i hele september

6 kommentarer:

  1. hahaha, møkk, det har du helt rett i ;) jeg klarer heller ikke følge med, for jeg er i min egen lille boble av McFly og sånt :p
    On the dancefloor tror jeg da jeg har hørt før, da!

    SvarSlett
  2. Treningsmusikk er bra! :) Jeg elsker musikk som får meg til å ta i et ekstra tak! :D

    SvarSlett
  3. Det var da jammen nesten som om jeg skulle ha plukket ut sangene selv det der :-) Den loca-sangen spilte de hver eneste dag, to dager om dagen ved bassenget når jeg var i mallorca i sommer, og da måtte vi opp fra solsengen å danse med da vet du...eller de andre gjorde det, for jeg danser IKKE i bikini *hihi*

    Hun Jillian er utrolig lik en venninne av meg, så lik at venninnen min faktisk ser det selv :-)
    Men tøff er hun, og jeg vil være med å trene! Nå har jo ikke jeg de videoene da, men jeg kan jo trene noe annet, og så rapporterer vi? Da er det ikke så lett å sluntre unna heller vet du :-) Men jeg tipper at september kommer til å gå mye fortere enn du tror, og tenk hvor glad du er da, da? :-))

    Ønsker deg en super helg videre!

    Klem fra Liv :-)

    SvarSlett
  4. Hehe - litt samme opplevelse her i huset. Ungene har på TVn HELE tia, så det blir ikke så mye muligheter for noe annet enn Disney Channel. Nå har pappan sagt at nok er nok. Hehe.
    Morro å høre om hva du hører på :)

    SvarSlett
  5. Nå venter jeg på dag 3 her, altså! :-)

    SV:
    Jeg også glemmer å veie meg innimellom, men da jukseveier jeg meg litt sånn i dagene etter, så jeg vet sånn ca. Klarer ikke å holde meg en hel uke til da vet du ;-) Utskeielser gjør ingen ting, så lenge det ikke er flere av utskeielsesdagene enn de sunne, så det er ikke sikkert at det er så ille som du tror kjære deg :-)

    Jo, tusen, takk, 300 g er ikke så mye, men jeg tenker at det er faktisk mindre enn jeg veide uken før, og da er jeg fornøyd uansett. Ellers er jeg redd jeg blir for opphengt i den vekten også, og da blir det plutselig et press, og det er beste måten for meg å miste motivasjonen på. Så jeg er happy! :-))

    Jeg skal jammen ta meg en tur inn å titte på videoene du har bestilt, det var jo virkelig billig! Takk for tipset! :-)

    Ønsker deg en super søndag videre Siv, og tusen takk for at du legger igjen så koselige kommentarer! Nå skal du se at Siv og Liv får opp tempoet i september *hihi*

    SvarSlett
  6. Ah, Mr. Saxobeat har jeg også, jeg KJØPTE den på nettet for å løpe til den på fjellet, haha! Første gang i historien at jeg har gjort det. :) Jennifer og Pitbull sin er også bra, men den nr 2 kjenner jeg ikke. Jeg ser heller ikke på Voice -tv ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)