søndag, august 21, 2011

Dag 3: Mine parfymer

Dag 3-innlegget er hvilke parfymer jeg eier og har. Nå vet jeg at det gjemmer seg en Britney Spears-parfyme en eller annen plass i skapene mine (Fantasy. Den som "alle" hadde). Jeg bruker den aldri, så den ligger nok godt der den ligger. Uansett; her er de jeg velger og vraker mellom når jeg for en gangs skyld har på meg parfyme. Det er litt for sjeldent..men det er også sjeldent anledningen byr seg til det. Siden alle parfymene ligger i en skuff i kommoden vår, så ble de satt opp blant 2/3 av smykkestativene mine som står så pent oppå kommoden, så her får dere en liten peak på de også!


Jadore-parfymene vant jeg på en konkurranse hos Liv! Sommerversjonen av den hadde jeg fra før av. Kjapt oppramset: Emporio Armani Diamonds, Gucci 2, Versace Versense, Dolce Gabbana The One, Guess (vet ikke om denne heter noe) og Tommy Hilfiger Dreaming.
Som du kanskje har gjettet så er det ikke så ofte jeg handler ny parfyme! Jeg bruker så lite av det, at jeg føler det som en litt dårlig investering. Hvis jeg absolutt skulle kjøpt en ny en, så måtte det blitt noe fra Escada. De er alltid såå gode! Særlig liker jeg sommerparfymene deres..mmm..

De som blir brukt mest av disse parfymene er de små Jadorene, Diamonds av og til og Versacen eller Hilfigeren. Ahhh..parfyme-minner..Husker da jeg traff min kjære medsammensvorne/samboer/mannesnupp at The One ble kjøpt inn..akkurat fordi jeg trodde at han var the one, hihi. Og det var han visst også (nå er det vel mange som leser dette og sier ntååååhhh! Hehe). Kanskje jeg ikke skal legge til at han ikke likte den..? :-D

4 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke alltid like flink å bruke parfyme... Men jeg har perioder allikevel hvor jeg tar meg på tak og husker på det. Akkurat nå bruker jeg Coco Mademoiselle fra Chanel. Til vinteren skal jeg bruke en annen som står gjemt inderst i skapet mitt på badet som jeg overhode ikke husker hva heter - men den er knallgod. :)

    SvarSlett
  2. Litt av en samling du har! :)

    SV: Jeg har bare tre stykker, men hadde nettopp opprydding og heiv alle jeg har brukt veldig lite eller aldri. Gadd ikke ha de stående å bruke plass! :) Den siste parfymen er paco rabanne 1 million ;) Finnes både i kvinne og herre versjon! Jeg digger begge!!!

    SvarSlett
  3. iiih, så gøy å se parfymene du vant hos meg! :-)) Der står de liksom!

    Hvis jeg ikke ser helt feil på bildet så står det en Versace der, den har jeg også, og den liker jeg veldig veldig godt! :-)

    SvarSlett
  4. Jeg lurer på hvordan jenter som kjøper parfyme ofte, rekker å bruke dem opp!! Jeg har en flaske i flere ÅR! Enda jeg nå bruker en liten sprut hver dag, så blir det jo aaaldri tomt! Jeg har kanskje fem parfymer, og de kommer til å vare livet ut, hehe.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)