fredag, desember 31, 2010

Godt nytt år!

...Og det går jeg inn i med På låven sitter nissen på hjernen, ganske mye tommere for snop, litt forkjølet og veeeldig gravid!

For jeg ble jo selvfølgelig forkjølet da jeg i forrige innlegg sa at jeg holdt på å bli det. Har til og med tatt en hel Paracet for hodevondten...det er ikke ofte det skjer, siden jeg (nesten) er svoren pillemotstander! Grunnen til at jeg har akkurat den julesangen på repeat i hodet mitt nå, er at døren er blitt RENT NED av alle nabolagets småtasser som insisterer på å synge den. Noen større tasser kom også på døren, og de ønsket oss liksågodt god påske mens de var igang.. Hmm, hyggelig! Håper ikke det kommer så mange flere nå; snopebollen begynner å gå tom (kriiiise!).

Idag ble barnesengen plassert på soverommet vårt, med sengehimmel, kosedyr og dyne med sengetøy på..Kan liksågodt bare verpe nå; nå blir jo lille bebbisen vår eldst i klassen og ikke yngst, hehe (phu!).

Vel, det var egentlig bare det jeg hadde på hjertet idag. Også ville jeg erklære nyttårsløftet mitt som er så enkelt som å..la håret gro! Jada, du leste riktig. Ikkeno tullete jeg skal trene 15 ganger pr. uke og spise vanvittig sunt heeele 2011, jeg looover, helt sant! Har aldri klart å holde noe sånt løfte likevel, så dermed gidder jeg ikke plage meg selv med det. Men som sagt; la håret gro seg laaangt OG la være å spise sånne ting som lille tass kan få vondt i magen sin av når hun sekundær-spiser det. Sjokolade, melk og sitrus altså. Oppsummert er nyttårsløftet mitt å være snill mamma..med langt hår. Punktum. Får sikkert ikke tid til å klippe det de neste årene likevel, høhø.

...Ser at mange bloggere ønsker godt nytt år, og fant ut at jeg jo faktisk ønsker alle dere et godt nytt år også! Og da må det jo skrives! GODT NYTT ÅR TIL ALLE!!

10 kommentarer:

  1. Så koselig da, julebukker i dag altså? Kjedelig dag å ha bursdag på tror jeg, aller er jo opptatte som regel.. Enten trøtte eller fyllesjuke fra dagen før;)Ikke spis skalldyr heller! Ellers må du ha et riiiktig så godt nyttår! Jeg kan spare sammen med deg:D

    SvarSlett
  2. Snill mamma med langt hår høres ypperlig ut!! Hihi! Godt nyttår kjære! Håper du verper snart!! :)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år! :)

    SvarSlett
  4. Verp i vei:D Og godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Godt nytt år - og hurra for baby! :)

    SvarSlett
  6. Hhihi nå er det bare 14 dager til terminen, vi krysser fingrene for at den kommer den 17 :D Da har jeg også bursdag:P

    SvarSlett
  7. Har ikke sett en eneste julebukk i år jeg! Egentlig like greit. hehe... :) Ååååh, gleder meg til du får babyen din! Håper du har lyst å dele et glimt av sjarmtrollet når det kommer!

    Godt nyttår forresten!

    SvarSlett
  8. Haha du er herlig!! tusen takk for kommentaren. Fint å pynte puppa med deg ja, men mangler det lille fargerike ekstra synes jeg. Sett hvem som har blitt mamma da?;)

    SvarSlett
  9. Har prøvd litt dentinox (om det nå var det det heter) på gommene nede. Det er de to nedre tennene i midten som kommer først, sies det. Men jeg prøver å la være å gi han det. Han får det kun når det er krise og jeg har prøvd alt annet. Det er jo litt av en oppgave å finne ut av hva som kan være galt når alarmen kommer.

    Det er utrulig morsomt å gi han annen mat! men tenker å prøve tynntynn grøt med banansmak for vanlig var visst litt for.. upopulært.

    Godt du skal være god mamma. Løk er forresten også litt uheldig som sekundær mat.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)