søndag, september 13, 2009

Søndag


Jeg våkner alltid litt tidligere enn jeg hadde planlagt
. Det er utrolig ugreit når man endelig har helg, og VIL sove lenge. Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til! Så nå sitter jeg her og surfer mens jeg hører på musikk, og venter på at min kjære skal våkne sånn at vi kan ta en dusj og spise frokost. Har gledet meg i flere dager til idag. Det er de små gleder ja! Skal ha hvalbiff-rull idag; fylt med svisker og spinat. Med viltsaus med svigersplukkede traktkantareller til (takk!). Inni mitt hode ser det herlig ut..Vi er ganske bortskjemte overfor foreldrene til min kjære..vi får alltid ettellerannet! Rips, blåbær, hvalkjøtt, tyttebær..og vi får låne sykler og symaskiner..you name it. Jeg har vært veldig heldig med manneplukket mitt, som fikk en kjempefin svigerfamilie på kjøpet!

Idag er det sool! Det er ikke hverdagskost for tiden, så idag tenker jeg det blir en liten skogstur på oss, innover til "Eventyrland" som vi kaller det. Jeg har fremdeles ikke vært der, men min kjære har vært der, og sier det er veldig fint der..Litt trim har vi heller ikke vondt av, vi som skal til syden snart og tusle rundt på strender en uke! Skal lese/skrive litt først etter frokost, og være flink student.Da har jeg det skriftlig her på bloggen, og MÅ ergo gjøre det, hehe. Ønsker alle en god søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)