fredag, september 25, 2009

Mintgrønt


I et innlegg lenger nedenfor
var jeg på utkikk etter Chanel neglelakken "Jade", som ekspeditørene rundt på de forskjellige parfymeriene i Bergen by ikke hadde hørt om engang..Enten det eller så var det utsolgt. Jaja. På MAC svarte de at de kom til å få inn en grønnaktig neglelakk iløpet av september, og tror det er den som er på bildet nedenfor! Her sammenligner de Opi, Chanel og MAC, og de var veldig like, noe som betyr at jeg skal innom MAC neste gang jeg drar til den store by!





Etter litt surfing rundt omkring fant jeg også en grønn/jadefarget jakke fra Adidas (Karma Loop) som jeg likte! Fatter ikke at jeg har begynnt å like mintgrønt..før syntes jeg det var kjempefælt. Det minte meg om fargene (sjokkrosa + mintgrønn) som ble brukt i bryllupet til Martha og Ari..blæh. Det går an å forandre mening..




Whitney Port med en mintgrønn Marc Jacobs (etter hva ryktene sier)

2 kommentarer:

  1. Jade vil bare bli solgt i Chanel boutiques slik jeg har forstått det, og de har vi jo ingen av her i Norge. Mongo-opplegg. hehe...De selges dog på Ebay om dagen, ligger på rundt den pene sum av rundt 65 dollar. (iiiik). Skulle du ikke få tak i den fra MAC så kan jeg anbefale deg OPI sin (den har jeg, men synes kanskje den er litt lys, videre finnes det en som faktisk likner enda litt mer på Jade og den er fra Barry M og den koster null komma niks. Har en venninne som har den og den er perfekt. Ooops, langt innlegg dette :)

    SvarSlett
  2. TUSEN takk for tipset!! *Øyner håp* :-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)