onsdag, september 23, 2009

Kvinnen i lakk og lær... :-P


For noen år tilbake gikk jeg ut på byen titt og ofte
, DET har forandret seg drastisk siden jeg begynnte på mer seriøse studier..Nå er det bare et par ganger i året omtrent, at jeg tar på mine høyere hæler og sminker meg i minst 15 minutter. Har shoppet litt i det siste, så nå skal det utprøves. Jomfruturen på mine nye ankelstøvletter! Har allerede begynnt å planlegge antrekket for helgen..her er en smakebit!


Ny neglelakk (blå på bildet; sjøgrønn i virkeligheten) og armbånd



Nye støvlettene og "skinn"-tights (iiik, tør jeg??)



Det kommer en kjole over lakkverket; vet ikke hvilken enda..



Klips-øredobber! Samme farge som neglelakken



Tryne som skal sminkes

2 kommentarer:

  1. SV:hi hi takk, måtte finne på noe nytt. ;) Husker ellos som litt kjedelig kjerringkatalog når jeg var liten, så de har fått bra med design nå, mye fint :)

    SvarSlett
  2. Anonym8:15 a.m.

    Fint med skinntights :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)