torsdag, september 17, 2009

Skjønnheten & udyret


Lesepausen min brukes ikke på tullete ting nei..
Fant det for meg å søke på Google, først på "beauty" og så "ugly". Se hva jeg fant...

Beauty:











Ugly:











Deretter søkte jeg på "beauty and ugly", og fant en kunster som hadde laget noen litt spesielle bilder. Poppy Wang heter damen og er opprinnelig fra Kina men bor i UK ettersom hva jeg kunne finne ut. Overskriften var "Beauty and ugly-teabreak".





Skjønnhet og "stygghet" kan være så mangt, og det er helt opp til hvems øyne som ser, i hvilken sammenheng de ser det og hvilket årstall de ser det i...Hitler kommer alltid til å være stygg i mine øyne (dvs hans meninger. Pluss barten). Moral: La skjønnheten og udyret ta seg en tepause, og ikke følg alle trender bare fordi det er trendy. Du trenger ikke ha kritthvite tenner, digre dajer, stor rompe eller liten rumpe (alt ettersom). Wow. Dette ble jommen meg et "vær deg selv, blablabla"-innlegg..Men DET går vel aldri an å konstantere for mange ganger, so here you go! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)