tirsdag, september 29, 2009

One of those days..


Noen ganger føles det som om tiden går fra meg
. Jeg får ikke tid til å gjøre ditt og datt, og "to-do"-listen blir bare lengre og lengre. Idag burde jeg ha laget en presentasjon som skal fremføres delvis på torsdag og delvis fredag. Så nå blir det sannsynligvis til at jeg holder meg hjemme fra skolen i morgen for å komme a jour..Selv om jeg virkelig burde få med meg den siste statistikkforelesningen! Ræh..

For å føle meg bedre er det kanskje lurt å tenke på alt det jeg har gjort idag! Så here goes, en "Did it!"-liste.

Did it!:
  • Klarte stå opp i tide og til og med LESE litt før forelesningen!
  • Var på 4 timers statistikkforelesning og lærte masse
  • Var hos kjeveortoped! Det går fremover..krysse fingre for hurtig tannflytting videre..
  • Så en gammel mann med leopardmønstret paraply. Dette var ikke på to-do-listen, men var et fint innslag etter smertene hos kjeveortoped
  • Kjøpte svarte, lange singletter som stod på innkjøpslisten min. Kjøpte også tannkoster til den elektriske, fluorskyllevann og innfargingstabletter for å se hvor god tannpussen egentlig er for tiden..
  • Ble kjempefrustrert etter å finne ut at make up store er tom for den grønne neglelakken jeg satte meg ut (langt klageinnlegg kommer snart om denne saken..)
  • Hadde det ikke vært for at jeg var tom på visakortet, så hadde jeg kjøpt kinobilletter. Grusomt å være tom, selv om jeg vet jeg har på sparekontoen..
  • Leste sms-en fra Telenor om at nå må jeg fylle på kontantkortet før jeg går tom på det. Dette står nå på to-do-listen. Sammen med pengeoverføring mellom konti.
  • Laget middag; kyllingvinger med ovnsbakt paprika fylt med ris, jalapeno, tomatsaus og salsa..mmm!
  • Sov middag. Jada. Sov middag.
  • Tenkt litt på å hente posten..siden den ikke henter seg selv.
  • Lest litt blogger og blogget litt selv

Brilleslange-bilde av meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)