søndag, september 27, 2009

Gårsdagens antrekk


Klassefest!
Har ikke vært på fest på ufattelig lang tid, så da skulle det pyntes...Dro hjem tidlig (halv 1), men sånn er det når ens kjære tilbyr skyss hjem. Utrolig greit, samtidig som det er litt kjedelig å dra hjem før man har rukket å komme seg en tur på byen. Men det får jeg ta en annen gang!

Litt diskret øyensminke (Dior-paletten). Sjekk ut øredobbene! Synes de er kjempefine..Ekte Kappahl *smiiil!* Men: grønne øredobber og røde lepper..klæsjet med vilje. Fint? Eller fælt???



Dristet meg til røde lepper.. (Lipliner fra makeup store "Russian" og lipgloss Chanel 65)



Veldig glad i denne kjolen fra H&M, så den er velbrukt! Tok bort naglearmbåndet før jeg gikk, syntes det ble litt for voldsomt. Vesken er fra H&M en gang i tida. Armbånd fra Lindex.



Det ble litt "kvinnen-i-lakk-og-lær"-antrekk ja, hehe.



Idag blir det for det meste avslapning..skal gjøre litt skoleting (jada, jeg er litt nerd), og se første episoden av en serie kalt "Flash Forward"!

2 kommentarer:

  1. Anonym8:12 a.m.

    Utrolig flott :)

    SvarSlett
  2. Hihi liker sånne varierte innlegg jeg;) Var jo masse fine detaljer og sånt å vise frem her, tydelig at du gledet deg;) Lekkert! Har jeg nett dit jeg kommer så skal jeg jaggu meg se igjennom flere av de gamle innlegga dine! God jul så lenge;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)