mandag, september 21, 2009

Mine skinnhanskefavoritter!


Det handler om å prioritere.
Har skoledagen min hjemme, og skriver fremdeles på oppgaven som har innleveringsfrist torsdag 1400, brr! Igjen er det bloggen som vinner i min lille pause-prioritering; overfor Lipstick Jungle, som jeg ligger laaangt etter på..menmen..

Jeg har vel allerede skaffet meg de hanskene jeg skal overleve med i høst, men det er alltids gøy å kikke rundt litt..og den som titter finner!



Røde skinnhansker fra Ellos: 279kr


Lilla hansker i mokka fra H&M: 199kr




Svarte hansker i mokka fra H&M: 249kr



Hanskene jeg har kjøpt; grå lærhansker fra H&M: 199kr




Nesten litt skummelt bilde..Brune lammeskinnshansker fra La Redoute: 1099kr





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)