mandag, september 14, 2009

Mandag-verste dagen


Forandrer stadig mening om hvilken dag i uken jeg synes er verst...
Idag var det plutselig mandager som ikke gikk så bra inn i mitt søvnmønster, men heldigvis skjedde det noe på jobb absolutt hele tiden sånn at tiden gikk fort!

Har DU stemt? Det har jeg..hadde nesten bestemt meg for ikke å stemme, men etter litt argumentering på jobb og at jeg i tillegg fant ut at valglokalet mitt var "rett borti gata", tuslet faktisk samboeren og jeg meg ned og stemte. Det ble ganske blått.

Idag fyller Morten Harket 50 år!! Er ikke blodfan akkurat, men synes han holder seg rimelig godt utseendemessig. Flink mann. Han bruker heelt sikkert Dermalogica-mannesåpen og mannekremen som han har fått av kona..? ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)