lørdag, september 19, 2009

Gårsdagens shopping!


Igår var jeg en tur til den "store by"
for å skaffe nytt pass til sydenturen som jeg gleder meg masse til!! Aldri vært i sydligere strøk som innebærer sol sol og mere sol, ahh..Fikk også ordnet busskortet mitt slik at det gjelder for 5 soner, og jeg kommer meg helskinnet både til skole, jobb og by for en ok sum pr. måned. Traff så en venninne som jeg ikke har sett på kjempelenge! Kjempekoselig å se hun og lille Dina igjen; de små vokser til jommen meg til..Vi shoppet litt og spiste et "lite" kakestykke (Sachertorte, hatt lyst til å smake den lenge. Den var ikke så god som jeg trodde) på Augustin, som tydeligvis er en veldig populær plass for pensjonister.

Shoppingen! Endelig fikk jeg prøvd de høye støvlettene som jeg har sett meg ut på nettsidene til Din Sko. De passet ikke!! Jeg har for tjukke legger. Nei, det har jeg ikke-det var støvlettene som var for små i skaftet! Hvertfall..det ble til at jeg kjøpte de lavere, men akk så fine. De er veldig ok å gå på, og ikke fryktelig vinglete selv om de er høyere enn jeg pleier tørre å gå med.

Jakken jeg har siklet litt etter på Oasis, her er den:



Vel, den kjøpte jeg da altså IKKE. Den er styggdyr og sånt tar jeg meg ikke råd til. Derimot fant jeg en som hadde veldig lik blåfarge (mørkeblå? Blåsvart?) på H&M, ungdomsavdelingen (heter det det..?) som jeg kjøpte. Den var av 60% ull, noe som er helt greit. Den hadde hette, noe som er veldig greit! Så slipper jeg fryse på ørene hvis jeg glemmer lue, heh. Eller hvis det begynner å regne og jeg ikke har paraply. Det er jo selve varemerket til Bergen.

Sånn ellers ble det noen nye truser, 5 nye boksere til min kjære (har tenkt en stund på å raide skapet hans og hive de gamleste fæleste bokserne han har. Nå har jeg en finfin unnskylding for å gjøre akkurat det.) og litt sminke a la rød lipgloss fra Chanel (nr. 65) og en finfin lilla sminkepalett (nr. 970) fra Dior.





Plutselig ble det ny mobil på meg også, da jeg fikk sms fra Posten om pakke ankommet. Bildet ovenfor er tatt med den *smiiiil!*. Hentet den på hjemveien. Den gamle mobilen min druknet i sprit tidligere i år, og har aldri vært den samme siden. Den begynnte plutselig bare å vibrere (fordi ringelyden ble ødelagt etter spritulykken) og den ville ikke stoppe før jeg tok ut batteriet. Den nye er en Sony Ericsson T707, er rosa og er døpt Barbie, hehe. Den ser nesten ut som en lekemobiltelefon...Jeg har jo bursdag snart da. Det må jo være en fin unnskyldning, eller..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)