lørdag, september 26, 2009

I'm a Barbie girl


Barbie fyller jo 50 år i år *velkommen etter, Siv..*!
Har vel fått det med meg, men glemt det. Lekte utrolig mye med Barbie da jeg var liten, det er jo nesten flaut å innrømme det. Har spart på alle Barbie-tingene, så når jeg kanskje blir mamma selv en dag skal jeg tvinge alle tingene mine på barnet..om det er gutt eller jente spiller ingen rolle. Men jeg håper jo vi får ei jente. :-P

Uff, Karma Loop får fryktelig mye reklame nå, men jeg MÅ bare poste bilder av disse små hyllestene i forbindelse med 50 årsjubileet, og et par bilder fra The Barbie fashion Show som var tidligere i år


Fra "The Barbie Fashion Show"..





Alle bilder av veskene er hentet fra Karma Loops nettsider




En mindre pen Barbie-tights, hehe..



T-shirt: Barbie har innsett at verden ikke bare er rosa-farget..



Og da var det ut i regnværet på oss, for å tusle lørdagstur! Ha en fin lørdag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)