tirsdag, september 13, 2011

Dag 23: Et bilde av meg idag

Noen dager med skriftlig stillhet fra meg. Grunnen er at jeg er litt...gjeeeeesp...trøtt for tiden! Pluss at jeg har sittet klistret med valgbrosjyrer og nilest dem opp og ned. Neida. Men stemt; det har jeg hvertfall! Har du...? *se på leseren med streng mine*

Et bilde av meg selv idag, ja værsegod!

Egentlig hadde jeg tenkt å ta et heit badedraktbilde av meg selv og legge ut. -Siden det regner sånn for tiden; demonstrere mot værgudene og sånt. OG fordi Lina og jeg skal på babysvømming idag, juhu! Jeg gleder meg hvertfall, og håper hun gjør det også. Sist var jeg i utgangspunktet ikke sent ute, men likevel kom vi 20 minutter for sen (Timen varer 30 min. Gah!). Så idag har jeg forberedt meg litt bedre, forhåpentligvis...pakket det aller meste klart til å løpe ut døren når klokken blir..tja..etter Lina har fortært klokka 10-melken sin..Deretter er det full gass (neida mamma) mot Vannkanten.

Hvordan ser forresten bloggen ut i leserne deres..? Jeg kjører selv Firefox, men har ikke sjekket andre lesere etter jeg fikset og styrte litt rundt i bloggen. Det aller meste er flyttet opp til meny-linjen. Jeg har blitt så ryddig nemlig. Man blir det når man får en liten en som kravler allesteds rundt og skal leke med ALT. Hun må jo lære seg til at noen ting skal man ikke leke med, men jeg orker ikke løpe rundt lengre, hehe.. :-D

Ønsker alle en flott dag! Også må jeg rope litt hipp hipp hurra!! -Siden Lina idag er hele 8 måneder gammel! Store, lille jenten min :-)

9 kommentarer:

  1. Måtte faktisk gjespe selv da jeg så det bildet. Er ikke lett til å få til ting rett på tida når man har ei lita ei og masse utstyr å huske på og drasse med seg. 8 måneder, herregud som tida flyr!! Kjører firefox jeg også.

    SvarSlett
  2. Grattis til Lina :D Thea er virkelig misunnelig på babysvømmingen altså! Men det er jo så langt å kjøre til Vannkanten herfra. Iallefall SÅ tidlig, hehe! Happy swimming!

    SvarSlett
  3. Det ser veldig fint ut for meg i alle fall! (Firefox) Håper du våkner, da! :)

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for Linus! Neglelakken din matcher blomsterpottene dine :) Håper dere får det moro på babysvømming i kveld. Ønsker både deg og Lina en super dag :)

    SvarSlett
  5. Jaa, jeg har stemt! Klart jeg har stemt :) Men nå står det og vipper her i Skien, alt avhenger av hvem Venstre bestemmer seg for å bli venner med. Ellers var det jo et nydelig bilde av deg ;)

    SvarSlett
  6. Ser fint ut her, men så bruker jeg også firefox. Babysvømming er så deilig, men rart så lang tid man bruker på å bli klar!

    SvarSlett
  7. Åh, så fint og høstete det har blitt!! Men jeg bruker firefox jeg også, så jeg ser sikkert det samme som deg! Og hei, flott at du stemte! Jeg er bittelitt sjalu på alle som kunne stemme ;) Ps. rain rain go away!

    SvarSlett
  8. Ja, her var det blitt orden! :D For et genialt bilde av deg, hihi :D
    Vannkanten du, der har jeg vært mange ganger ;) Så kjekt med babysvømming da! :D Satser på at du fikk med deg litt mer av timen denne gangen :P

    SV: Ja, jeg var litt skeptisk til disse varme bærene på forhånd, men så var det visst veldig godt likevel ;)
    Nei, skjønner at dagene flyter litt i hverandre når man har permisjon. Hvor lenge til skal du ha da? :) Vi var kveldsranglere på IKEA på lørdag, hehe. Fikk dere kjøpt noe nyttig? ;)

    SvarSlett
  9. Babysvømming! Kult! :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)